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This book analyzes the dynamic growth of the U.S. scholarly publishing industry in the United States during 1939-1946, a critical period in the business history of scholarly publications in STM and the humanities and the social sciences. It explains how the key publishing players positioned...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396004
Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Institutional Routines and the Victorian Publishing Industry -- Chapter 3: Authorship: Legitimation of a Literary Profession -- Chapter 4: Literary Agents: Middlemen of the Industry -- Chapter 5: Publishing Power Houses -- Chapter 6: The Macmillans: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398909
Die Digitalisierung ist ein manifestiertes, globales Phänomen, das die Wertschöpfung von Messeveranstaltern nachhaltig beeinflusst. Im Rahmen einer holistischen Betrachtung stellt Christoph Menke die unmittelbaren Auswirkungen der Digitalisierung detailliert dar und leitet daraus konkrete...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403231
Preface -- Part I Background -- Chapter 1 Fundamental Issues in This Book -- Part II Topological Structure -- Chapter 2 Recognize the Trade Roles of Industrial Sectors -- Chapter 3 Probe the Industrial Linkages Reasonably and Effectively -- Chapter 4 Find the Vital Industrial Sectors and IO...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819066
Einleitung -- Customer Engagement als Forschungsgegenstand -- Customer Engagement - ein theoretisch konzeptioneller Bezugsrahmen -- Untersuchungsmodell und Hypothesen -- Empirische Überprüfung des Untersuchungsmodells -- Zusammenfassung und Diskussion.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627339
1 Dawn of Corporate Governance: Japan must change -- 2 Cash Valuation Assessment of Japanese Corporations: When 100 yen is Valued at 50 yen -- 3 Abenomics Requires Enhancement of Corporate Value via ROE -- 4 Equity Spread and Value Creation -- 5 Value Creative Investment Criteria -- 6 Optimal...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256175
Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814827
This book offers a service science perspective on platform orchestration and on collaborative consumption, providing an overview of research topics related to service dominant logic in multi-sided markets. The chapters give an international and multi-disciplinary overview of the current topics...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396790
In recent years, Alternative Food Networks (AFNs) have been a key issue both in the scientific community and in public debates. This is due to their profound implications for rural development, local sustainability, and bio-economics. This edited collection discusses what the main determinants...
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Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888