Showing 1 - 10 of 71
Chapter 1. Trends of Emerging Technologies in the Fashion Product Design and Development Process (Young-A Lee) -- Chapter 2. Material Innovation with Technologies (Huantian Cao) -- Chapter 3. Wearable Technology in Fashion (Sumin Koo and Youngjin Chae) -- Chapter 4. 3D Printing and Additive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814769
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Verständnis für Big Data -- Die Eckpunkte für das Kundenwert-zentrierte Management -- Kernfunktion Kundennutzen -- Kernfunktion … Zusammenführung der Wertperspektiven -- Kundenwert-zentrierte Unternehmensführung: Preis-Nutzen-Perspektive. - Preis …-Kosten-Perspektive -- Kosten-Nutzen- Perspektive -- Der Weg zur Kundenwert-zentrierten Unternehmensführung -- Ausblick: Die Herausforderung -- Was …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013199030
-Sport -- Sponsoring im E-Sport am Beispiel der ESL One -- Kundenwert im E-Sport und seine Auswirkungen -- Die mediale Rezeption des E … Fragestellungen Wirtschaftliche und rechtliche Aspekte des E-Sports Kommunikation, Sponsoring und Kundenwert im E-Sport E-Sport in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013210133
Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture -- Part I Preparation -- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning -- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach -- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets -- Evolution of Resources: An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814619
This book is designed to meet the needs of CFOs, accounting and financial professionals interested in leveraging the power of data-driven customer insights in management accounting and financial reporting systems. While academic research in Marketing has developed increasingly sophisticated...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396038
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398888
Bedeutung kundenwertorientierter Analysen von Datenübertragungstarifen -- Priorisierte Datenübertragung in Next Generation Networks -- Ansätze zur Bepreisung priorisierter Datenübertragung zur Auslastungssteuerung -- Entwicklung eines Modells zur kundenwertorientierten Bepreisung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402345
des eSports Kommunikation, Sponsoring und Kundenwert im eSport eSport in Politik und Medien eSport zwischen Breiten- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403015
Erhebungen und Interviews mit mehr als 100.000 Befragten wird deutlich, dass Fans den höchsten Kundenwert haben und deshalb …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013361817