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weltweit wachsen lassen und setzen den stationären Einzelhandel wirtschaftlich unter Druck. Mit der Digitalisierung eröffnen … – tätig. Atilla Wohllebe ist im stationären Einzelhandel und im E-Commerce tätig und treibt als Experte für digitale …
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This book offers a practical guide to Chinese ecommerce markets for businesspeople and scholars. China represents a $5.6 trillion retail market, with the highest ecommerce penetration rate in the world. Due to the COVID-19 pandemic, brands are investing more in growing online sales. Written from...
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In this book, the drivers and barriers that motivate or inhibit consumers to participate in e-commerce are investigated, differentiating between the e-commerce subareas of cross-border e-commerce, voice-commerce, conversational-commerce and rental-commerce. This specification is both...
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für den Einsatz im stationären Einzelhandel. Dieses essential bietet mit einem Überblick ausgewählter Einsatzmöglichkeiten … Einsatzmöglichkeiten. Der Inhalt Einzelhandel im Wandel Smartphone & App Markt im Überblick Nutzerpräferenzen und -typen Funktionen … Marketing-, Vertriebs- und Innovationsverantwortliche im Einzelhandel, E-Commerce und angrenzenden Branchen Die Autoren Atilla …
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Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail … -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail. …Dieses Buch zeigt dem stationären Einzelhandel einen Weg auf, wie er sich nach Corona neu erfinden kann, um gegen die …
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This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion,...
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Section 1: Economics and Finance -- Chapter 1: The Political Economy of Financial Development: A Review -- Chapter 2: Grievance Redressal in the Indian Financial Regulatory Space - The Unified Approach -- Chapter 3: Role of Intermediaries in Providing Financial Access: Current and Future...
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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Chapter 1: Editors’ Introduction -- Part I: Expert Overviews -- Chapter 2: Developing Meaningful Composite Environmental Indices with DEA -- Chapter 3: Modelling the Generation of Pollutants in Environmental Economics -- Chapter 4: Environmental Productivity Growth in Consumer Durables -- Part...
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1 Introduction: The Project Abandonment Problem -- References -- 2 What We Know About the Management of Very Large Projects -- 2.1 Project Success Factors as Lists -- 2.2 The Project Success Frameworks of Miller and Lessard and Morris and Hough -- 2.2.1 Miller and Lessard (2000) -- 2.2.2 Morris...
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