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Reputation in der Postmoderne -- Datengetriebenes Reputationsmanagement -- Kommunikationsmanagement: Themensteuerung für den guten Ruf -- Public Affairs Management für gesellschaftliche Akzeptanz -- Thought Leadership und Reputation -- Issues Management als Schutzschirm vor Krisen -- Kein New...
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This book introduces the research agenda of relational economics as a political economy for the governance of local and global economic transactions in modern societies. It analyses the mechanisms of global value creation and production networks by studying cooperation in intra- and inter-firm...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399410
stakeholders. I look forward to seeing these principles and practices becoming the norm across the corporate world." —Peter Bakker … "Stakeholder capitalism is about adding value to all stakeholders, as this important book explains in great depth. We need to … stakeholders simultaneously, and it has become good business to develop sustainable solutions for the future. As such, ESG has …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203494
Chapter 1: Introduction-why do we need to look again at collaboration? -- Chapter 2: The FMCG Market-Where we’ve come from, where we are now, and the problem we face -- Chapter 3: The Theory, and How it Applies to the FMCG Industry -- Chapter 4: Collaboration in Action; Four Case Studies --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167258
Chapter 1. Introduction: Perspectives on Reimagining Sustainable Organization -- Part I. Facing the Unknown -- Chapter2. Travelling Leadership Ideas as a Business Virus -- Chapter 3. Possibilities and Missing Links in Knowledge and Management Research -- Part II. Looking for Productive Practices...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013287742
Herausforderung der Messung von Kompetenzen zur Social-Media-Nutzung -- Die Rolle von Social Media Guidelines -- Ein Blended-Learning-Konzept zur Qualifizierung von Mitarbeitenden -- Analyse von Unternehmensbewertungsportalen -- Treiber des sog. "Bad Mouthings" im Unternehmenskontext --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402255
Dieses Buch ist ein wichtiger Diskussionsbeitrag, der Wissenschaft und Praxis fundiertes Material an die Hand gibt, um sich eingehend mit Sozialkreditsystemen zu befassen. Es liegt in der Natur einer ergebnisoffenen Disputation, dass dabei widersprechende Meinungen zu Wort kommen. Social Credit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403290
In diesem Open-Access-Buch wird das Geschäftsprozessmanagement als ein ganzheitlicher Prozess begriffen, der der Mitwirkung aller Stakeholder bedarf. Denn das traditionelle Business Process Engineering stößt heute angesichts der Digitalisierung und der dynamischen Entwicklung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012692323
Frank Wernitz entwickelt auf der Grundlage des Stakeholderansatzes ein holistisches Marketingkonzept, das die Berücksichtigung und Priorisierung der Stakeholderansprüche in einem konsistenten Managementansatz vereinigt. Am Beispiel der Ressortforschung zeigt der Autor, wie...
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Industries -- 4. The role of stakeholders in thermal tourism: A bibliography review -- 5. Australian entrepreneurship education …This edited book explores how stakeholders play a key part in any entrepreneurial endeavour because of their investment … engagement in entrepreneurship. Furthermore, this book showcases how there are different kinds of stakeholders from businesses …
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