Showing 1 - 10 of 156
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
Geschichte und Highlights von Social Media -- Definitorische Grundlagen und Mechanismen von Social Media -- Entwicklung eines systematischen Social-Media-Management-Ansatzes – Der Social-Media-Zyklus im Überblick -- Die 10 Schritte des Social-Media-Zyklus im Detail: zuhören, definieren,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192332
1. Introduction -- 2. Definitions, Social Media Types, and Tools -- 3. Social Media Strategy and Return on Investment -- 4. Online Advertising and Viral Campaigns -- 5. Social Customer Relationship Management -- 6. Search Engine Optimization -- 7. Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192362
Das Buch bietet mit dem Social-Media-Zyklus einen systematischen Ansatz zum strategischen Management von Social Media. Es illustriert die Vorgehensweise praxisnah mit vielen Beispielen und Checklisten. Unternehmen können anhand des Social-Media-Zyklus Schritt für Schritt die strategische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401809
Charakterisierung von B2B-Märkten -- Instrumente des Online-Marketings.-Social-Media-Marketing -- Mobile Anwendungen des Online-Marketings -- Trends im Online-Marketing -- Rechtliche Rahmenbedingungen des Online-Marketings.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402725
Trends im Recruiting -- So zünden Sie mit XING Ihren Recruiting-Turbo!.-Social Recruiting Erfolg mit LinkedIn – von Zero to Hero! -- Wie Sie Facebook richtig verankern. Karriere-Blog als Element im Social-Media-Mix -- Warum Sie auf Twitter im Recruiting nicht verzichten dürfen -- Social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403196
Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396173
1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging Economy -- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203503
Part I: Data -- Chapter 1: Social Media Data -- Chapter 2: From Data to Insights -- Chapter 3: Luis Madureira -- Part II: Defining Analytics in Social Media and Types of Analytics Tools -- Chapter 4: Analytics in Social Media -- Chapter 5: Dedicated vs. Hybrid Tools -- Chapter 6: Alexander and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013284764
Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013287736