Showing 1 - 10 of 909
Green Consumers in Emerging Markets: Who are They? (Yadav) -- Chapter 3: Green Food Consumption in China (Dang) -- Chapter 4 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202333
Unternehmen -- Umweltmanagementsystem: Auch Lieferanten müssen mitziehen -- Marketing für Lohas -- So finden Sie Ihre Nische … Produkte und Dienstleistungen zu identifizieren. Christiane Köhn-Ladenburger bietet Marketing-, Vertriebs- und … Megatrends Schlüsselmärkte, Produkte und Dienstleistungen für LOHAS Marketing- und Kommunikationskonzepte für den grünen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517235
Affects Decision-Making -- Chapter 13. The Rise of Virtual Representation of Fashion in Marketing Practices: How It Can … a wide geographical scope but also brings together a collection of scholars spanning many disciplines such as marketing … Marketing Management, interested in sustainability and the circular economy. She has been published in internationally leading …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013341719
Occupant behaviors can more than offset technological efficiency gains so that research must go beyond sustainable buildings. Nicolas J. Seyler addresses numerous recent calls for research regarding the drivers of environmental real estate user behaviors (EREUB). In particular, the work...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398719
Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Rethinking (or refreshing) the definition of green behaviors -- Chapter 3: Three shades of green behaviors: definitions and main issues -- Chapter 4: Drivers of green behaviors: A short review -- Chapter 5: Research on green behaviors: mapping trends --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163597
municipal waste -- Chapter 21. Environmental Marketing -- Chapter 22. Challenging the future. . … initiative, environmental costing and decision support systems are also covered. The influence of ECM on marketing imperative is …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013349711
Grüner Konsum -- Geschichte der Ökobranche und die wirtschaftliche Bedeutung der Ökobranche heute -- Die berühmten Lohas – Eine fulminante Marketingidee -- Gibt es grüne Trends? -- Die Marke als soziales Bündnissystem -- Die Marke aus juristischer, ökonomischer und soziologischer Sicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585256
Chapter 1: An Introduction to Responsible Management: A Corporate Social Responsibility (CSR), Green Marketing and … Educational Sector -- Part Two: Green Marketing -- Chapter 4: Green Entrepreneurship: The Case Study of the Kenyan Climate … Innovation Centre -- Chapter 5: SME Green Marketing -- Chapter 6: The Quality of Information of GRI Standards in an Emerging …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655227
verstehen will, muss China verstehen -- 4. China Forum Tübingen – Ein Modellprojekt zur China-Kompetenz -- 5. Wirklichkeit und … Illusion -- 6. The Geographical Characteristics of China's Opening-up in the Past 40 Years and the New Realm in the Future -- 7 …. Die Neugestaltung der Globalisierung -- 8. Harmonie durch Kontrolle?- 9. Nachhaltigkeit und Innovation in China – mehr als …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615724
verstehen will, muss China verstehen -- 4. China Forum Tübingen – Ein Modellprojekt zur China-Kompetenz -- 5. Wirklichkeit und … Illusion -- 6. The Geographical Characteristics of China's Opening-up in the Past 40 Years and the New Realm in the Future -- 7 …. Die Neugestaltung der Globalisierung -- 8. Harmonie durch Kontrolle?- 9. Nachhaltigkeit und Innovation in China – mehr als …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402713