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and political power to the detriment of social and environmental well-being. But their activities have not gone unchecked …
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, with additional discussion of the active participation of economists in the management of power. The book is organized into … oligopolistic position held by some firms in the market; and iv) Power as the management of economic policies by the state. Mosca …This book offers a pluralistic vision of the way economists have dealt with the question of power in society over the …
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Role of Water and Air -- Chapter 3. Aggravating Circumstances: Corporate Power against Democracy (Land Grabs for Fodder and …
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1. The Concept of Power -- 2. Political Power -- 3. Economic Power -- 4. The Separation of Economic from Political … Power -- 5. Power in Pre-Agricultural Societies -- 6. Power in Agrarian and Feudal Societies -- 7. Institutions That Support … Commerce and Industry -- 8. Power in Commercial and Industrial Societies -- 9. Politics as a Vocation -- 10. The Social …
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Machtbewusstsein als Schlüssel zum Erfolg -- Macht – Motivation – Sinnerfüllung -- Formen und Quellen der Macht … -- Handlungsfelder der Macht: u.a. innere Haltung und Rhetorik, Auftreten und Habitus, Dresscode und Erwartungen, Anrede und …Dieses Buch erklärt, wie Führungskräfte reflektiert und verantwortungsvoll mit ihrer Macht umgehen können, und zeigt …
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Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen …Die Konsumenten haben ihre neue Macht entdeckt. Trends und Techniken wie Digitalisierung und Individualisierung … überfordert und die Gefahren der wechselseitigen Manipulationen wachsen. Dieses Buch untersucht die neue Macht der Konsumenten aus …
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das Lernen zum Gedächtnis -- Motivations- und Emotionstheorien -- Theorien zu Macht, Kontrolle und Austausch -- Theorie …: Naturwissenschaftliche Grundlagen ökonomischen Verhaltens Psychologische Theorien über Macht, Kontrolle, Austausch und Selbstkontrolle …
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1 Researching values in leadership and organisation. Introduction -- Part I: Methodological approaches to researching values -- 2 Values at work: Mapping the field through the lens of methodological approaches -- 3 Definitions as Initial and Final Point of Values Research? Searching for...
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’s perception and management of time. The second section focuses on leadership and highlights several executive types you …
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leadership and humanistic management, to explore the value of work in the hospitality and tourism industry. It presents robust … use to academics and practitioners in the fields of hospitality and tourism management, humanistic and transformational … leadership, corporate social responsibility, human resource management, customer service, and workplace spirituality. Kemi …
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