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Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
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Unmasking promising practices for co-creation in the high-tech domain from the provider’s perspective -- Exploring business customers’ value within the co-creation process -- Designing a toolkit for the co-creation of high-tech products, using a design-oriented approach to build an artefact
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presents the theoretical background and the state of the art in intercultural project stakeholder management. The book then …
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Ageing societies and technological innovation -- Chapter 3: Co-creating digital public services -- Chapter 4: Mobile Age: Co-creating digital public services with and for older citizens -- Chapter 5: Co-creation in practice I: Co-creating a digital...
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Gegenüberstellung additiver und konventioneller Fertigungsverfahren -- Stand der Forschung zur wirtschaftlich-technischen Einordnung des industriellen 3D-Drucks -- Erfolgsspezifische Eigenschaften und systematische Entwicklung eines Erfahrungsmanagements -- Empirische Modellierung theoretischer...
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Grundlagen und Konzepte der Servicetransformation -- Entwicklung von servicebasierten Geschäftsmodellen -- Servicetransformation durch Digitalisierung -- Entwicklung von Serviceinnovationen -- Formen der Kunden-Anbieter-Integration -- Förderung der Kundentransformation -- Management der...
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Healthcare in the 4.0 Era of Digitization -- Chapter 3: One Digital Health.-Chapter 4: Value-Based Healthcare -- Chapter 5: Value Co-creation and Stakeholders’ Engagement -- Chapter 6: The Evolution to Patient Centricity -- Chapter 7: Patient Experience --...
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Handlungsbedarf in Zeiten von Big Data -- Betrachtungsgegenstände: Preisvorhersage im Energiehandel, Informationswirtschaft und Informationssysteme/Informations- und Kommunikationstechnik -- Konsequenzen für das Informationsmanagement -- Gestaltungsempfehlungen
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Dieses Buch ist eine Open-Access-Publikation unter einer CC BY 4.0 Lizenz. Unternehmen im deutschsprachigen Raum verankern Prozessmanagement zunehmend in ihrer Organisation und richten es strategisch aus. Der Fokus liegt initial häufig auf der Schaffung von Transparenz. Doch unternehmensweite...
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