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Wie Content Marketing gesehen wird – von Kunden und im Unternehmen -- Welche Voraussetzungen Content Marketing braucht -- Wie Content Marketing die Konsumenten erreicht -- Wie Content Marketing entsteht – in B2C und B2B -- Welche Content-Marketing-Formate existieren -- Welche...
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Was ist Situatives-Content-Marketing (SCM)? -- Warum situativer Content immer funktioniert -- Die Situative-Content-Marketing-Strategie (SCMS) für B2B und B2C -- Ziele der SCMS (Situative-Content-Marketing-Strategie) -- Das Situative-Content-Marketing-Wirkmodell im Praxiseinsatz -- Bewährte...
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Introduction -- Chapter 1. A review of the concept of NFTs in marketing -- Chapter 2. How Materialism Influences the Purchase of NFT-Based Artworks -- Chapter 3. The Role of Consumer Innovation in Buying Fashion NFTs -- Chapter 4. The Moderating Effect of Status-Consumption Orientation in a...
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1. Marketing Communications and Brand Development in A Changing World – Introduction, Issues and Perspectives -- 2. SMEs Adoption of Artificial Intelligence-Chatbots for Marketing Communication: A Conceptual Framework for an Emerging Economy -- 3. Integration of Augmented Reality (AR) and...
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Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Chapter 1: Origins -- Chapter 2: People Are Media Companies -- Chapter 3: Influence Is an Outcome, Not a Profession -- Chapter 4: The Art and Science of Creativity -- Chapter 5: Creator-Centric Strategies -- Chapter 6: 1:1 Relationships at Scale -- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing...
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1. Introduction -- Part I. Social Media Strategy Development -- 2 Social Media Strategy Development -- 3 Let’s Start from the Beginning: Understanding Audiences -- 4. Managing Reputation, Ethics, Risk, Issues and Crises -- 5. The Foundational Components of Strategy -- 6. Stop Selling, Start...
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Agnes Barbara Zohner beschreibt in diesem Buch, dass der Unternehmenswert langfristig gesteigert werden kann, wenn in der Kommunikationspolitik eine erweiterte Marktorientierungsstrategie umgesetzt wird, die eine Kommunikation mit sämtlichen Marktteilnehmern beinhaltet. Damit die Umsetzung...
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