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evaluation, and purchase intention. The Author Robér Rollin works as a research assistant at the chair of marketing and retailing … at the University of Siegen. His research focusses on social media, digital marketing and consumer behaviour. . …
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-- 4. Marketing the bicycle -- 5. Twenty years of variety marketing in the Italian market: Cannondale 1998–2017 -- 6 … made by the bicycle industry to marketing as it is understood today, tracing key innovations in product development and … marketing. Addressing a gap in the literature, this book provides an insightful history of marketing practice for one of the …
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: Selecting (the) target segment(s) -- Chapter 11. STEP 9: Customising the marketing mix -- Chapter 12. STEP 10: Evaluation and …
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: Marketing-Mix, Vertriebsmanagement, Organisation Die „Goldenen Regeln der Marktsegmentierung“ Der Autor Paul Ammann leitet den … -- Marktsegmente bearbeiten -- Die „Goldenen Regeln der Marktsegmentierung“. … spezifischen Anforderungen für die Marktsegmentierung. In diesem Buch erfahren Sie, nach welchen Kriterien Industriegütermärkte …
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Vorwörter -- Innovationsstrategien für das digitale Zeitalter der chemischen Industrie -- Innovationen jenseits des Kerngeschäfts -- Corporate Venture Capital in der chemischen Industrie -- Bewertung von Innovationsprojekten in VUCA World -- Die große Herausforderung: Messung des „Return...
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Chapter 1. Innovation and Commercialisation in Small Firms -- Chapter 2. Conceptual Foundations of the Book -- Chapter 3. The Decision to Innovate -- Chapter 4. Screening Opportunities -- Chapter 5. The Business Model and Innovation Strategy -- Chapter 6. Managing Uncertainty -- Chapter 7....
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Chapter 1: The Unpredictable Environment and Role of Innovation -- Chapter 2: The Entrepreneurs, the Innovation Process and the Management of Uncertainty -- Chapter 3: The Necessity and the Drawbacks of Product and Process Innovation -- Chapter 4: A Review of Excessive Development Studies on the...
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Marketing als Prozess -- Strategisches Marketing -- Kaufverhalten und Kaufentscheidung -- Marktforschung … -- Relationship-Marketing -- Die 4 Instrumente des Marketing-Mix -- Reibungspunkte im Marketing-Alltag -- Wichtige gesetzliche … Kaufentscheidungen Die vier Instrumente des Marketing-Mix Reibungspunkte im Marketing-Alltag Irrationales Verbraucherverhalten …
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This book provides insight into the implementation of Life Cycle approaches along the entire business value chain, supporting environmental, social and economic sustainability related to the development of industrial technologies, products, services and policies; and the development and...
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Worum geht es? -- Das UX-Management-Framework: Was gehört dazu, wirklich nutzerzentriert zu sein? -- Der UX-Status-Quo: Wie bereit ist meine Organisation für User Experience? -- Die UX-Vision: Wohin soll die Reise gehen? -- Menschen: Wie verändern sich Teamzusammensetzungen und Kompetenzen?...
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