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Relations Management - A Specific Form of Interaction Between Business and State in the Republic of Moldova -- Chapter 14 …. Digital Marketing Adoption Framework for Small Businesses in Egypt: A Grounded Theory Approach -- Chapter 15. Islamic …
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Reckenfelderbäumer ist Rektor und Inhaber der Professur für Allgemeine BWL/Marketing an der Allensbach Hochschule …
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-- Chapter 11: The Impact of Social Media on Internal Communications in the Tanzanian Telecom Industry -- Section 4: Information … Extension of UTAUT -- Chapter 16: Internet of Things (IoT) in Agriculture Supply Chain Management: A Developing Country … -- Section: 5 Marketing -- Chapter 19: Adoption of Pro-Poor Innovations in the Context of the Base of the Pyramid and Subsistence …
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Optimierte Budgetallokation im Marketing "beyond media" -- Quantitative Berücksichtigung der Langzeitwirkung von … Marketingmaßnahmen -- Auf die richtige Balance kommt es an: Image- vs. Performance-Marketing -- Exkurs I: Was passiert beim Abschalten … Privacy -- Agiles Marketing, agiles Budgeting -- Exkurs II: Zero-based Budgeting (ZBB) – Segen oder Fluch? -- „The Good, The …
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innovation trends in various marketing- and management-related fields. Authors critically investigate, amongst others, the …
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- Poland Case Study -- Forms of Control of Advisory Contracts in Small Businesses: Case of Poland -- Marketing: Underestimated … marketing. It also includes related studies that analyze management and marketing aspects, e.g. workplace learning, gamification … Empirical Study on the Universities of Poland -- Physical Activity as a Moderator of a Relationship Between Work-Related Hazards …
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, Compliance, Controlling/Finanzierung, Buchführung/Rechnungswesen, Recht, Marketing, Umweltschutz, Qualitätsmanagement Der Autor … Dipl-.Kfm. Dr. rer. pol. Andreas Frodl ist Wirtschaftswissenschaftler, Autor zahlreicher Fachbücher für das Management von …/Rechnungswesen -- Recht -- Marketing -- Umweltschutz -- Qualitätsmanagement …
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Customer Experience, Anwendung disruptiver Management-, Marketing- und Vertriebsansätze, die Schaffung eines agilen und … Digital Business Institute und Professor mit den Lehr- und Forschungsschwerpunkten digitales Management und digitales … Marketing an der Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen. Dort hat er die berufsbegleitenden Digital …
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Dieses umfassende Arbeitsbuch ergänzt das bewährte Lehrbuch Allgemeine Betriebswirtschaftslehre. Es deckt mit seinen zahlreichen Aufgaben und ausführlichen Lösungen alle im Lehrbuch behandelten Gebiete der Betriebswirtschaftslehre ab. Damit dient es der Anwendung und Vertiefung...
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Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global … framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner. Co-written by the … considerations around marketing communications and IMC. …
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