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Chapter 1. Simulation and Gaming as Instruments for Social Design -- Chapter 2. A Learning Process Analysis on … Motivating Sustainability Action -- Chapter 7. The Unique Value of Gaming Simulation as a Research Method for Sustainability …-Related Issues -- Chapter 8. Fish & Chips: Simulation of a Simple Problem That Is Not Easy to Solve -- Chapter 9. Gaming for Arctic …
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eSport elektrisiert Zuschauer und Sponsoren weltweit und ist längst Bestandteil der Aufmerksamkeitsökonomie. Dieses essential befasst sich mit der Faszination des elektronischen Sports und der Frage, inwiefern eSport-Sponsoring neue Potentiale im Sportsponsoring bietet. Der Inhalt Grundlagen...
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Videospiele und eSport im sportökonomischen Kontext -- Netzwerkeffekte und Risikofaktoren des Free-to-Play -- Free-to-Play als Anwendungsbeispiel für Lindahl-Preise -- Crowdfunding und der Contributed Prize Pool in Dota 2
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Einführung: Die Entwicklung des eSports -- Die wirtschaftliche Perspektive des eSports -- eSport-Perspektiven aus der … Sicht der Games-Wirtschaft -- Rechtliche Aspekte des eSports -- Kommunikation im eSport -- Sponsoring im eSport … belegen die wirtschaftliche Bedeutung und Beliebtheit des eSports. Das Buch leistet einen wichtigen Beitrag zu einem tieferen …
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Elektronischer Sport – Historische Entwicklung und aktuelle Fragestellungen -- Die wirtschaftliche Perspektive des E-Sports …-Sport -- Sponsoring im E-Sport am Beispiel der ESL One -- Kundenwert im E-Sport und seine Auswirkungen -- Die mediale Rezeption des E-Sports … Verständnis des Themas, denn die Fragen nach dem Status des E-Sports sind schon längst keine rein akademischen oder politischen …
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eSports Event Consumption Form and Videogame Success … Management in the Eye of the Beholder in Online Environments Impact of Expectations on the Choice of eSports Event Consumption …
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Similarities in Motivation for Offline and Online eSports-Event Consumption -- Interaction in Social Live Streaming Services. … Similarities in Motivation for Offline and Online eSports-Event Consumption Interaction in Social Live Streaming Services Target …
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The global phenomenon of eSports has experienced exponential growth in recent years, gaining interest from the media …, sports and technology industries. Being born digital, global and agile, competitive gaming appeals to a young and emerging … audience, and therefore the management of businesses within the eSports industry requires a unique strategy. Presenting a short …
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are application based or AI based or web portal based. Digital Entertainment incorporates Internet-based gaming, remote … gaming, online applications for TV, music, and films fans, and types of consumer-to-consumer (C2C) stimulation that includes …
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Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Literature Review -- Chapter 3 Research Design and Analysis Method -- Chapter 4 Overview of the Chinese Game Industry and Online Game Development -- -Chapter 5 Quantitative Analysis of Continuous Product Development -- Chapter 6 Management of flexibility in...
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