Showing 1 - 4 of 4
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395869
Relevanz von Experimenten in der Marketingforschung -- Grundlagen sozialwissenschaftlicher Forschung -- Konzeption und Durchführung von Experimenten -- Auswertung von Experimenten mittels Varianzanalyse -- Fallstudie zur Anwendung der Konzeption, Durchführung und Auswertung von Experimenten --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020872
Begriff und Anliegen des Produktmanagement -- Ziele, Aufgaben und Grundkonzept des Produktmanagement -- Strategische Aspekte des Produktmanagement -- Produktinnovation -- Produktimitation -- Markteintrittsstrategien -- Leistungskern -- Design und Verpackung -- Sekundärdienstleistungen --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517453
This fascinating book covers all the recent developments in conjoint analysis. Leading scientists present different aspects of the theory and applications of this technique. A wide variety of models, techniques, and applications are discussed, including normative models that maximize return,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520717