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today and will concern them in the future - all over the world, poor or rich. Traditionally, questions about allocative …
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Im heutigen Zeitalter der Globalisierung wird es immer wichtiger, das Management von Unternehmen auch international …Funktionale und institutionelle Elemente -- Zur Internationalisierung der deutschen Unternehmen -- Institutions and … -- Internationale Unternehmen als lose gekoppelte Systeme -- Auswirkungen von Basel II auf die Kreditvergabe deutscher Banken -- The …
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This textbook on international business integrates the academic study of international trade and foreign direct investment with the actual strategic and operational decisions of exporters and multinational enterprises. The book aims to merge managerial decision making in the internationally...
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This book is about competitive advantage and how it is created at the company level. It is based on the premise that the alignment of strategies and control systems affects the firm's chances of successfully positioning itself in its chosen arena of competition
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Globalization and the growing integration of national markets have had profound effects on the operation of markets …, not least labour markets. In this book, a range of leading commentators on globalization and labour markets present … original contribution on the interaction between these two areas. This book assesses the impact of globalization on trade …
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The dramatic increase in global trade confronts service firms with the challenge of adapting their services to the varying requirements of customers in different cultures. Jan H. Schumann focuses on three relationship marketing issues that are of relevance for both academics and practitioners:...
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Immer mehr Unternehmen messen dem Aufbau einer starken Corporate Brand eine hohe Bedeutung zu. International tätige … Unternehmen betreiben in ihrem Heimatland zumeist beachtliche Marketingaufwendungen, um bei den Zielgruppen ein eindeutiges und … positives Unternehmensbild zu verankern. In den anderen Ländern, in denen das Unternehmen tätig ist, wird der Aufbau und die …
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Personalfunktion -- Unholy Affinity? - Free Trade Theory, Postmodernism, and the Multinational Enterprise* -- Internationale … Ausrichtung der Corporate Governance deutscher multinational agierender Unternehmen -- Internationalisierungsformen und -prozesse … im Zeitalter der Globalisierung -- The Capability of Global Evolutionary Dynamics -- Erscheinungsformen und Determinanten …
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