Showing 1 - 10 of 2,727
Theoretische Grundlagen zur Stimulationssuche von Individuen -- Exploratives Konsumentenverhalten -- Erklärungsbeitrag des Explorationsstrebens zur Wirkung von Werbung -- Empirisches Werbeexperiment -- Ergebnisse des Werbeexperiments -- Abschlussbetrachtung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516645
World population and the number of city dwellers are steadily growing. Globalization and digitalization lead to an increased competition for skilled and creative labor and other economic resources. This is true not only for firms, but increasingly also for cities. The book elaborates on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396838
Bevölkerung mehr und mehr Sharing-Ansätze nutzt. Damit dieses Shared City Life den Interessen der Stadt selbst entspricht und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401815
die Umsetzung der von Amazon erfundenen Kundenzentralität sowie der ultimativen Usability für Stadt und Handel der Zukunft …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019575
This atlas provides a macro-regional overview of the areas that surround the European Union, from the Sahara to the Middle East, Western Balkans to European Russia, Turkey to the Arctic. Detailing key socio-economic data as well as developmental trends, the maps provide a comprehensive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011685857
This book fosters a wide-ranging and nuanced discussion of the concept of ‘enough’. Acknowledging the prominence of notions of sufficiency in debates about sustainability, it argues for a more complex, culturally and historically informed understanding of how these might be manifested across...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396910
This title offers an in-depth analysis of the psychological causes and consequences of, and proposed interventions for over-eating. The author examines the history of obesity and its distribution by social class and geography, the environmental effects of overconsumption and economic remedies...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397298
Die Marktsegmentierung ist eines der meist diskutierten Themen im Marketing. Eine kaum genutzte Datengrundlage stellt dabei die inhaltsbasierte Auswertung digitaler Bilder dar. Digitale Bilder nehmen in der heutigen Gesellschaft einen immer größeren Stellenwert ein und werden zunehmend...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017232
Die Zielgruppe LOHAS: Konsumverhalten und Werte-Set -- Marketing-Zielgruppendifferenzierung -- LOHAS-Studienübersicht -- Mediennutzung -- Zukunft der Zielgruppe LOHAS -- Strategische Bedeutung und Marktpotential -- LOHAS-Marktbearbeitung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018172
Reason Why: Wie Lebensstile das Verhalten von Konsumenten beeinflussen -- Cocooning: Unser Zuhause als digitales Lifestyle-Drehkreuz -- Neo-Nomadismus: Digital – multilingual – global -- Minimalismus: Wenn weniger mehr wird -- Slow Living: Schluss mit High-Speed -- Freecycling: Geschenke...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018672