//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"SpringerLink / Bücher"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Boende
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Bias
1
Brand management
1
Cognition
1
Consumer behaviour
1
Deutschland
1
Erfolgsfaktor
1
Flatrate
1
Germany
1
Kognition
1
Konsumentenverhalten
1
Markenführung
1
Markenpolitik
1
Marketing cooperation
1
Marketingkooperation
1
Mobile communications
1
Mobilfunkindustrie
1
Mobilkommunikation
1
Preisdifferenzierung
1
Price discrimination
1
Präferenz
1
Strategische Allianz
1
Systematischer Fehler
1
Verbraucherverhalten
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Language
All
German
2
Author
All
Vogel, Johannes
2
Heidenreich, Sven
1
Huber, Frank
1
Published in...
All
SpringerLink / Bücher
Social Indicators Research
16
Versicherungswirtschaft : insurance, business, report
9
European welfare production : institutional configuration and distributional outcome
6
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
6
Reihe: Marketing : MAR
5
Levnadsförhållanden : rapport
4
Social indicators research : an international and interdisciplinary journal for quality-of-life measurement
4
Social indicators research series
3
Bank- und finanzwirtschaftliche Abhandlungen
2
Schriftenreihe Versicherungsforum
2
Statistical journal of the United Nations Economic Commission for Europe
2
The European Physical Journal B - Condensed Matter and Complex Systems
2
Arbeitsstrafrecht im Umbruch : 5. Ludwigsburger Rechtsgespräch
1
Assessing quality of life and living conditions to guide national policy : the state of the art
1
DLG-Forschungsberichte über Tierernährung
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Energiepolitik in Nordrhein-Westfalen : Schriftenreihe d. Ministers für Wirtschaft, Mittelstand und Verkehr des Landes Nordrhein-Westfalen
1
Eurostat working papers
1
Forum Produkt- und Produktionsmanagement
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Journal of business research : JBR
1
Marketing theory
1
National tax journal
1
Nordisk statistisk skriftserie
1
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications
1
Poverty, growth and welfare in the world economy in the 21st century
1
Rich and poor : disparities, perceptions, concomitants
1
Sozialberichterstattung und Sozialstaatsbeobachtung : individuelle Wohlfahrt und wohlfahrtsstaatliche Institutionen im Spiegel empirischer Analysen
1
Springer Gabler Research
1
Springer Gabler Research / Forum Produkt- und Produktionsmanagement
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
Statens offentliga utredningar : SOU
1
Symposium "25 Jahre Mikrozensus"
1
The journal of brand management : an international journal
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
1
Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V
1
Österreichische Zeitschrift für Statistik und Informatik : ZSI
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Flatrates und die Faszination grenzenlosen Konsums : Eine empirische Studie in der Mobilfunkbranche
Heidenreich, Sven
(
contributor
);
Huber, Frank
(
contributor
); …
-
2008
Zur Relevanz von Flatrates im Kontext der Tarifwahl -- Preisdifferenzierung - Tarifstrukturen und deren Eigenschaften -- Grundlagen des Tarifwahlverhaltens -- Konzeptionelle Entwicklung eines Untersuchungsmodells zur Überprüfung der Determinanten von Flatrate-Präferenz und Flatrate-Bias --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516968
Saved in:
2
Erfolgswirkungen von Markenallianzen
Vogel, Johannes
-
2012
Bedeutung von Markenallianzen -- Modell zur Erklärung von Erfolgswirkungen von Markenallianzen -- Empirische Überprüfung im Bereich von Elektronikprodukten und Oberbekleidung.-Handlungsimplikationen zur Initiierung und Steuerung von Markenallianzen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016216
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->