Showing 1 - 10 of 2,931
, insbesondere Gesundheitsmanagement an der FOM Hochschule, der größten Privathochschule in Deutschland. Seit 2015 verantwortet er …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019184
Organisationen sind offenbar mit einem Paradoxon konfrontiert: Einerseits ist eine stabile soziale Ordnung Voraussetzung für die Existenz von Organisationen, andererseits liegt gerade in der Leugnung dieser Stabilität ihr Potential, sich an neue Gegebenheiten anzupassen. Clemens Rissbacher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014367
This book addresses the emerging field of neuromarketing, which, at its core, aims to better understand the impact of marketing stimuli by observing and interpreting human emotions. It includes contributions from leading researchers and practitioners, venturing beyond the tactics and strategies...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396207
This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396696
Businesses today operate in a more complex and turbulent environment and face intense competition. To be successful, businesses must intelligently understand and deal with their changing environment and market. In this book, Hashem Aghazadeh introduces marketology as a market-related system that...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397992
, Technische Universität Braunschweig, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria. Professor Dr. Lutz … Hildebrandt, Director of the Institute of Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany, and Honorary Professor, University of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016437
Raumforschung. Nach dem Studium der Volkswirtschaftslehre in Münster arbeitete er in Essen als Unternehmensberater im Verkehrssektor …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020547
der Sozialwissenschaften und der Betriebswirtschaftslehre, insbesondere mit den Schwerpunkten Marketing, Marktforschung … und Marktpsychologie. Fachkräfte im Marketing und der Marktforschung lesen das Buch ebenfalls mit Gewinn. Sämtliche … elektronischen Marktforschung erweitert. Der Inhalt Allgemeine Methodenlehre Auswahltechniken und Datenerfassung Methoden der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019044
Grundlagen der Marktforschung -- Der Marktforschungsprozess -- Quantitative und qualitative Marktforschung …. - Präsentation von Marktforschungsergebnissen -- Progrnoseverfahren -- Konkurrenzforschung -- Internationale Marktforschung … -- Branchenspezifische Marktforschung -- Aktuelle Trends und Entwicklungen. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020733