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-- 1.3. Struktur und Inhalt der Ausarbeitung -- I: Modelle zur Messung der Solvabilität -- 2. Begriffliche Grundlagen -- 3 …. Vergleichende Darstellung von Modellen zur Messung der Solvabilität -- II: Anforderungen an Stochastische Interne Modelle zur …
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This book is written for those seeking a decision theory appropriate for use in serious choices such as insurance. It … standard decision theories like expected utility or cumulative prospect theory. …This book is written for those seeking a decision theory appropriate for use in serious choices such as insurance. It …
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: theory, econometric modelling, institutional analysis, data handling, estimation, inference, and interpretation. A large body … to maximize the credibility and impact of the findings that result, this book presents a basic framework for thinking … phenomena being studied. It also emphasizes the interconnectedness of theory, econometric modeling, data, estimation, inference …
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Preface -- Credibility Theory -- Credibilistic Programming -- Mathematical Programming -- Expected Value Model … of credibility theory, it provides a self-contained, comprehensive and up-to-date presentation of fuzzy programming …
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Konflikt mit Hilfe der Principal-Agent-Theorie. Der Schwerpunkt liegt auf der Untersuchung des Reputationsmechanismus als …
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Analysten wurde immer wieder vorgeworfen, Aktienkursprognosen systematisch verzerrt zu haben, um den Aktienhandel und das Investmentbankinggeschäft ihres Arbeit gebenden Kreditinstituts zu stimulieren und das Management der analysierten Unternehmen durch gefärbte Berichterstattung zufrieden zu...
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Glaubwürdigkeit im Rahmen der Marketingkommunikation und der Persuasionsforschung -- Instrumente und Formen der Marketingkommunikation -- Die Entwicklung der Persuasionswirkung im Zeitablauf -- Empirische Untersuchung -- Schlussbetrachtung.
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legitimate. Due to the strong quantitative approach, this thesis contributes not only to the political theory of liberalism and … Concept of Legitimacy Legitimacy and its Measurement The Determinants of Legitimacy Economic Freedom and Legitimacy Target …The Concept of Legitimacy -- Legitimacy and its Measurement -- The Determinants of Legitimacy -- Economic Freedom and …
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Identification of Performance Measurement Systems Applied in Polish Enterprises -- The Impact on the Organisational …, its essence and the principles of its measurement. They represent an attempt to seek the conceptual boundaries of …
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Einführung -- Zunehmender Effizienzdruck im Marketing - Doing more with less -- Konzeptionelle und theoretische Grundlagen der Effizienzanalyse -- Begrifflich-konzeptionelle Grundlagen der Effizienzanalyse -- Allgemeine theoretische Fundierung der Effizienzanalyse -- Konzeptualisierung der...
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