Showing 1 - 10 of 705
This book investigates how strategic marketing is influencing organizations’ innovation performance. It presents a … strategic marketing in both Indian manufacturing and service organizations. Strategic marketing, which achieves excellence in … organizations a much sought-after competitive advantage. It has been observed that strategic marketing can significantly help any …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397783
Dieses Buch erklärt Ihnen ganz grundlegend, leicht verständlich und systematisch aufbereitet, was Content Marketing ist … Marketing in Ihrem Unternehmen sofort umsetzen können Welche Medien und Werkzeuge Sie nutzen können, um schnellstmöglich …, Business-Trainer, Beziehungsprofi und hat Content Marketing für sein Unternehmen professionell entwickelt. Die praxiserprobten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012400726
praxiserprobten, logischen Prozess, der sich direkt im Arbeitsalltag verankern lässt. KMU lernen, wie sie Zielgruppen definieren, den … ihr Marketing grundlegend neu aufzusetzen, kritisch zu überprüfen oder auch ganzheitlich zu überarbeiten. Der Inhalt … Reutlingen und der Dualen Hochschule Baden-Württemberg. Zuvor war er bei IBM Direktor Strategie & Marketing für IT Services in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017834
This volume of Eurasian Studies in Business and Economics focuses on latest results from research in Banking and Finance, Accounting and Corporate Governance, Growth and Development, along with a focus on the Energy sector. The first part on Accounting and Corporate Governance features articles...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019431
Entrepreneurship and Small and Medium-sized Enterprises -- Human Resources -- Management -- Marketing and Tourism. …This volume of Eurasian Studies in Business and Economics focuses on latest results from entrepreneurship and SME … concentrates on the tourism industry in exploring innovative marketing strategies, WEB 2.0 Challenges, tourism product innovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019433
Einleitung -- Entrepreneurial Marketing -- Herleitung der Hypothesen und Darstellung im Analysemodell -- Beschreibung …Das Fachbuch zeigt die Entwicklung eines quantitativen Messinstruments für Entrepreneurial Marketing (EM) auf und prüft … österreichische KMU im produzierenden Bereich mit sich und wird daher für die quantitative Überprüfung des neu entwickelten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019558
-- Marketing-Controlling: Weitermachen oder gegensteuern?. … eines effizienten Marketings in kleinen und mittleren Unternehmen (KMU). Die Autorin vermittelt das erfolgsentscheidende … Marketingstrategie bis hin zum Marketing-Controlling und der Frage: „Weitermachen oder gegensteuern?". Ein wertvolles Buch mit vielen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020250
. Dr. Nils Middelberg arbeitet als Leiter Strategie und Marketing in einem Unternehmen der Able Group (Gummersbach … Marketing und Management der Universität Hohenheim …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519823
Chapter 1: Introduction to "Entrepreneurship in Post-Communist Countries: New Drivers towards a Market Economy" -- Part 1: Entrepreneurship in Post-Transition Context -- Chapter 2: The influence of the motives of entrepreneurial activity on economic growth of developing countries in Southeast...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192309
competencies of SME owners: A comparative exploratory analysis between Iran and Italy -- 23. Management of Innovation in Micro …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395825