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The book deals with collusion between firms on both sides of a market that is immune to deviations by coalitions. We study this issue using an infinitely countably repeated game with discounting of future single period payoffs. A strict strong perfect equilibrium is the main solution concept...
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This is a practical book with clear descriptions of the most commonly used nonmarket methods. The first chapters of the book provide the context and theoretical foundation of nonmarket valuation along with a discussion of data collection procedures. The middle chapters describe the major stated-...
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, estimation and aggregation of efficiency indices. …
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This book presents a clear exposition of what constitutes asymmetry in economics. It provides an empirical application of these ideas in the case of the EU. In particular, it shows how important asymmetry is for the appropriate design of policy in the Euro Area.
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Lebenszyklusfonds sind eine der bedeutendsten Finanzinnovationen der letzten Jahre im Hinblick auf die private und betriebliche Altersvorsorge. Bei diesen wird bis zu einem gewissen Zieldatum - in etwa das Renteneintrittsdatum des Anlegers - die Aktienquote und damit das Risiko reduziert....
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Preface -- 1 Introduction -- 2 Decision Theory Elements -- 3 Utility Function -- 4 State-Contingent Outcome and …
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The utility maximization paradigm forms the basis of many economic, psychological, cognitive and behavioral models …The utility maximization paradigm forms the basis of many economic, psychological, cognitive and behavioral models … context of choice. It covers classic theory as a special, context-free case and gives a systematic overview of new models of …
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Lucas Pfisterer analysiert Kundennutzungsprozesse als Teil der Kundenwertkreation. Er stellt ein konzeptionelles Modell von Nutzungsprozessen vor und erarbeitet empirisch drei Differenzierungsdimensionen, die zur Unterscheidung dieser Prozesse dienen. Weiterhin untersucht er empirisch...
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Center, Lieferantenauswahl, Mehrwertfaktoren -- Modelle zur Nutzenbestimmung -- Nutzen und Wert -- Die Phasen im … Nutzenbestimmung: Nutzen und Wert Die Phasen im Verkaufsprozess: Nutzenvermittlung im Beratungs- und Beziehungsverkauf, Powerbase …
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