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Jugend und das Konzept Carsharing Theoretische Erklärungsmodelle zur Verkehrsmittelwahl Quantitative Hauptstudie: Carsharing …
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Wirtschaftlichkeitsuntersuchungen und gesundheitsökonomische Evaluation -- Methodik der Entscheidungsanalyse -- Entwicklung eines Markov-Modells -- Ergebnisse der Basisfallbetrachtung, Sensitivitäts- und Szenarioanalysen des Fallbeispiels.
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Eine bedeutende Zielgruppe für Industrie und Handel, auch bezüglich des Konsums von alltäglichen Gebrauchsgütern, sind die 18-29jährigen Konsumenten. Allgemeine Verhaltensschemata lassen sich auf diese jungen Konsumenten häufig nicht mehr anwenden, da es sich heute um einzelne kulturelle...
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Die Beziehung zwischen Markenpersönlichkeit und Konsumentenpersönlichkeit -- Erfassung der Wirkung einer kongruenten Beziehung zwischen Marken- und Konsumentenpersönlichkeit auf das Nachfrageverhalten -- Modellprüfung -- Zusammenfassende Beurteilung und Forschungsbedarf.
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L. Leisering: Introduction -- M. G. Schmidt: Social Policy in the German Democratic Republic: Introduction.- "Socialist Social Policy" -- The Institutions of Social Policy in the GDR -- The Politics of Social Policy Under the Socialist Regime -- The Welfare State as Political Process: From...
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“China is blazing the trail in technology, and this is transforming consumers and their lives profoundly at a pace that no other world region is experiencing. Deep understanding of Chinese consumers is therefore mission critical. Sethi provides a fascinating perspective based on his deep...
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This book takes an interdisciplinary approach to the world of consumption, covering different topics and including sociological, economic and marketing aspects. The term ‘consumption’ is vague and even in academic disciplines the term is used in a variety of ways. Consumption research asks...
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This book offers a comprehensive overview of sustainability and management in India and through its insightful essays highlights the complex and multifaceted nature of sustainability as a concept. It also demonstrates the debates surrounding the concept of sustainability and its ramifications...
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This book is open access under a CC BY 4.0 license. This book provides an original and challenging analysis of one of the most pressing social issues of our times: intergenerational inequality. Based on recent mixed-method research, it explores the extent and scope of generational divides...
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FUNKTION DER OSTMARKEN -- MARKE UND KONSUM IN DER DDR – EINE WERBE- UND MARKENFREIE ZONE? -- ERFOLGSSTRATEGIEN DER OSTMARKEN … Niedergangs der DDR zu manövrieren und den wirtschaftlichen Neubeginn zu meistern? Die beiden Markensoziologen Arnd Zschiesche und … Jahre geschlafen haben und wieder aufgetaucht sind, Marken, die in der DDR beliebt waren und jetzt auch im Westen florieren …
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