Showing 1 - 10 of 336
Information Systems and Marketing (IISM) am Karlsruher Institut für Technologie (KIT). Seine Forschungsschwerpunkte liegen im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401679
aus den Bereichen Text Mining, linguistische Algorithmen, semantische Technologien und Information Retrieval aufgezeigt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401719
This book deals with knowledge discovery and data mining in spatial and temporal data, seeking to present novel methods … that can be employed to discover spatial structures and processes in complex data. Spatial knowledge discovery is examined …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015106
available data for social media marketing and how to access all of it Make use of data and information behind social media …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397758
This book investigates the design and implementation of market mechanisms to explore how they can support knowledge … lessons learned. It then analyzes the effects of internal knowledge markets. The book concludes with implications for theory …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402022
Photovoltaikunternehmen unterliegen internationalem Wettbewerbsdruck um technologisches Wissen. Die Service …-dominante Logik (SDL) im Marketing betrachtet Wissen als Quelle von Wettbewerbsvorteilen; Akteure erlangen demnach Wissen durch … sämtliche Akteure eines Value Netzwerks Ressourcen integrieren und zu neuem Wissen beitragen. Er untersucht ein Netzwerk aus dem …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020924
networks, mostly the Internet. It is the process of electronically buying and selling goods, services, and information. Certain … non-Internet trades. However, EC is not just about buying and selling; it also is about electronically communicating …, collaborating, and discovering information. It is about e-learning, e-government, social networks, and much more. EC is having an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396634
This book employs an interdisciplinary, cross-sectoral lens to explore the collaborative dynamics that are currently disrupting, re-creating and transforming the production and consumption of tourism. House swapping, ridesharing, voluntourism, couchsurfing, dinner hosting, social enterprise and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398250
-- Was Sie über Kommunikation und Mechanismen im Social Web wissen sollten .- Was Sie über Planung und Realisierung … wissen sollten -- Was Sie über den Anspruch ihrer Zielgruppen wissen sollten -- Was Sie über kontinuierliche Verbesserung … wissen sollten. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016032
Grundlagen der Markenführung -- Strategische Markenführung und Markenkommunikation im Internet -- Spezifische … Instrumente der Markenführung im Internet. …Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018452