Showing 1 - 10 of 182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516859
Rechtliche und technische Grundlagen des Handels mit gebrauchter Software -- Ökonomische Analyse des Urheberrechts bei Software und des Erschöpfungsprinzips -- Das EuGH-Urteil vom 3.7.2012 zum Handel mit Gebrauchtsoftware.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627204
the concrete places where neighborly interactions still take place and to how these interactions affect local community … community is practiced, but also why they are increasingly threatened by commercial and residential gentrification. Contents …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012696969
Germany -- 4. Community and Localism in a Heterogeneous Urban Space: The Case of Israel -- 5. Public, Private, and Community …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398018
Handlungsempfehlungen zu Einführung und Betrieb von Virtuellen Gemeinschaften aus der Community-Literatur -- 7.2 Einführung Virtueller … für den bedarfsgerechten Aufbau und Betrieb einer Virtuellen Community vor, das als Grundlage für die Pilotierung einer VC …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019134
(Murase Masatoshi) -- 17 Sacred Silence – The Stillness of Listening to Humanity (Stephen Hill) -- 18 “Community”: Platform for … Sustainable Change (Stephen Hill) -- 19 Evolution of Community and Humanity from Primatological Viewpoints (Juichi Yamagiwa) -- 20 … Tadashi Yagi) -- Part VII Encore -- 32 The Kyoto Manifesto for Global Economics – The Platform of Community, Humanity and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013341692
Basierend auf einer Gegenüberstellung bisheriger Brand Community-Studien untersucht Melanie Hoppe sowohl den Einfluss … Verhaltensintentionen der Markenfans. Die Autorin zeigt, ob Brand Community-Mitglieder nach ihrer Persönlichkeitsstruktur und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014979
their behavior. It provides the scientific, regulatory and industrial research community with a conceptual and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397836
Do brand communities really work for FMCG? Can brand-community members be characterized by specific behavioral … attributes? Are there significant differences between members and those simply visiting the brand-community site? In her study … Sandra Meister derives a set of behavioral attributes relevant for brand-community members. By means of significance test and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015820
Um der Problematik der zunehmenden Belastung der Konsumenten durch die Vielzahl an Informationen gerecht zu werden, und um sich in der Fülle der Angebote von anderen Marken und Produkten im Regal abzuheben, ist es für die Unternehmen von großer Bedeutung, eine kognitiv entlastende Produktwahl...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017236