Showing 1 - 10 of 427
This book examines how to optimize design management processes in order to produce innovation within organizations. It first looks at how to harvest a culture of design and then examines topics specific to product and service design. Individual chapters provide anecdotes drawn from leading...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397627
Part I: Tools and Techniques for Improved Team Interaction -- Part II: Creativity and Creative Confidence -- Part III … design processes? What influences creativity? And how can information be secured? These are just a few of the questions that … research teams. Creativity and creative confidence as central factors in design thinking are the focus of the second part. The …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020414
Die heutige Zeit bietet noch nie dagewesene Möglichkeiten, unsere kühnsten Träume zu träumen und zu realisieren. Gleichzeitig werden wir mit den größten Herausforderungen für eine „gesunde“ bzw. nachhaltige Entwicklung unserer Welt konfrontiert. Basierend auf einer systemischen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425170
, Creativity and Flow, Emotional Intelligence, Optimal Performance, Appreciative Inquiry, Authentic Leadership, Transformational …-Mastery: Mastering the “Me” in Leadership -- 4. Creativity and Flow: The Art of Mindful Creativity -- 5. Emotional & Multiple …This book suggests that the solution to the current leadership crisis lies in leaders' self-cultivation process …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396525
Das Buch vermittelt einen ganzheitlichen Führungsstil und dient Führungskräften als Leitfaden mit vielen praktischen Ratschlägen. Stressmanagement, Kreativität und Innovation stehen im Mittelpunkt der Weiterbildung und der Mitarbeiterförderung eines Unternehmens. Keine Idee sollte verloren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401678
This volume presents selected articles from the 21st Eurasia Business and Economics Society (EBES) Conference, which was held in Budapest (Hungary) in 2017. The theoretical and empirical papers in this volume cover various areas of business, economics, and finance from a diverse range of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396408
Alexander Sänn presents a functional method based on lead user method, preference measurement, and recommendations using collaborative filtering. The introduced method in this book stimulates input from internal and external sources, predicts basic customers’ acceptance, and evaluates this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397476
This edited volume focuses on research conducted in the area of ergonomic design. Chapters are extensions of works presented at the International Conference on Management of Ergonomic Design, Industrial Safety and Healthcare Systems. The book addresses the need to have the knowledge of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397656
Wirtschaftliche, kreative und technische Aspekte des Media Managements bilden den Schwerpunkt dieses interdisziplinären Kompendiums. Der Sammelband beleuchtet Themen wie Recruiting 1.0 bis 4.0, Personalcontrolling, Digital HR, Corporate Communication, Medienunternehmer, Marketingkommunikation,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401578
Sabine Gerster betrachtet anhand einer umfangreichen Empirie die an der Lösungserstellung beteiligten Abteilungen F&E, Marketing und Vertrieb und deren Zusammenspiel. Dabei beschreibt die Autorin, wie funktionsübergreifende Lösungserstellungsprojekte und die dahinterstehenden Prozesse...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401605