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Range of Dependent Variables in Advertising Research -- The Passive Shopping Stage: Keeping in Mind Brand Encounters …Research on advertising, branding and communication from an international perspective is essential in the face of the …Strategic Issues in Advertising, Branding and Communication -- Integrated Marketing Communications: A Test for …
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This book introduces new inventory models to support decision-making when cost of externalities are jointly considered along with costs of logistics. Internalization of cost of externalities gives rise to new logistics costs estimates and functions which managers, researchers, lecturers and...
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Dieses Lehrbuch macht Studierende und Lehrende aller Ingenieurdisziplinen mit den für sie relevanten betriebswirtschaftlichen Grundlagen und Methoden vertraut. Da die Entwicklung neuer Produkte meist langwierig und mit hohem Geldeinsatz verbunden ist, wird es immer wichtiger, dass sich...
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In diesem Essential wird ein Ansatz entwickelt und dargestellt, der die mengen- und zeitorientierte Wertstromplanung (Mengengerüst) um die Darstellung der Herstellkosten (Wertgerüst) erweitert. Damit wird es möglich, für die jeweiligen Halb- und Fertigfabrikate außer dem Material- und...
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Wirtschaftlichkeitsentscheidungen beim methodischen Entwickeln -- Kalkulation der Produktkosten für eine kostenorientierte Entwicklung (einperiodige Rechnung) -- Beurteilung der Produktentwicklung als Investition (mehrperiodige Rechnung) -- Betriebswirtschaftliche Entscheidungslehre für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020899
Wirtschaftlichkeitsentscheidungen beim methodischen Entwickeln -- Kalkulation der Produktkosten für eine kostenorientierte Entwicklung (einperiodige Rechnung) -- Beurteilung der Produktentwicklung als Investition (mehrperiodige Rechnung) -- Betriebswirtschaftliche Entscheidungslehre für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021133
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Introduction -- Research Flyover -- Design Science - The Science of the Artificial -- Design Science Research -- Class …Consolidating existing knowledge in Design Science, this book proposes a new research method to aid the exploration of … Artificial (Design Science), arguing that our reality is much more artificial than natural. However, the research conducted on …
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the trends in the entrepreneurship research and education being developed in MENA …1. Introduction -- Part I. Research by the Global Entrepreneurship Monitor (GEM) in the MENA Region -- 2. Background to … Recommendations -- Part II. Entrepreneurship Education and Training in MENA -- 7. Entrepreneurship Education and Research in Iran: an …
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that are still relevant to the field are discussed, and subsequently follow-up research that is being conducted based on … these ideas is highlighted, including possible areas of future research. Scholars will embrace this systematic effort to … identify and reveal the contribution of classic articles in entrepreneurship research and their impact on subsequent …
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