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bekannt ist bisher, wie sich die Marktorientierung in einem Unternehmen überträgt und welchen Einfluss dies auf Kunden und …
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Grundlagen des Supply Chain Managements -- Spezifikation des Forschungsprojektes -- Theoretische Grundlagen der Arbeit -- Potentiale und Hindernisse der Kooperation von Zulieferern -- Einfluss eines Kunden auf die Kooperation seiner Zulieferer -- Zusammenfassung.
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This book examines an integrated innovation environment. Coverage describes four market archetypes as well as the market outcome for each archetype. The book analyzes innovation dynamics, including commoditization, the constant innovation challenge and the sustainability of innovation along with...
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Patricia Sandmeier demonstrates how a transfer of elements from Extreme Programming to the development practice of industrial products can improve customer integration activities in the product innovation process and the innovativeness of the resulting new products. Dr. Patricia Sandmeier...
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Jati K. Sengupta examines the market dynamics of the evolution of industry and the impact of new technology with R&D and knowledge capital. The book builds the theory of innovations in the contexts of the high-tech industries of today such as computing and telecommunications
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Unternehmen unter den Bedingungen oligopolistischen Wettbewerbs bei homogenen und bei differenzierten Gütern. Im Zentrum stehen …
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Unternehmen unter den Bedingungen oligopolistischen Wettbewerbs bei homogenen und bei differenzierten Gütern. Im Zentrum stehen …
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Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Demand, Technology, and the Theory of the Firm -- Chapter 3 Introductory Game Theory and Economic Information -- Chapter 4 Behavioral Economics -- Chapter 5 Perfect Competition and Market Imperfections -- Chapter 6 Monopoly and Monopolistic Competition --...
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Können Sustainability Leader Überrenditen erzeugen? Und wenn ja, auf welche Art und Weise? Gunner Langer untersucht diese Fragen und verknüpft dabei die wissensbasierte Theorie der Unternehmung mit interdisziplinären Theorieelementen. Er zeigt die ökonomische Relevanz von...
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The interplay between firms' internal organization and market behaviour is a long standing issue in industrial economics. This book examines firms' objectives in the comparatively new perspective shaped by globalization. The positive and normative aspects of theoretical analysis are developed...
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