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Einleitung -- 1. Social Media Marketing-Leitfaden für die Gastronomie -- 2. Social Media Marketing-Leitfaden für die Hotellerie -- Fachlexikon und Glossar -- Leserservice: Auszugsweise Auflistung weiterer am Markt befindlicher Leitfäden -- Anhang.
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This book draws together empirical research across a range of contemporary examples of food tourism phenomenon in Asia to provide a holistic picture of their role and influence. It encompasses case studies from around the pan-Asian region, including China, Japan, South Korea, Thailand,...
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This book explores the paradox of the hospitality industry: customers demand not only personal and innovative tourism products and services, but also cost-effective ones. Enterprises have the option to meet the former demand by offering authentic products and services while the latter could be...
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The production of beer today occurs within a bifurcated industrial structure. There exists a small number of large, global conglomerates supplying huge volumes of a limited range of beers, and a plethora of small and medium breweries producing a diverse range of beers sold under unique brands....
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Gastronomie als Forschungsfeld -- Die kulinarischen Grundeinstellungen der Gäste der Wiener Gastronomie -- Veränderungsprozesse in der Gemeinschaftsverpflegung unter besonderer Berücksichtigung der Umsetzung nachhaltiger Speisepläne -- Gastronomie und Culinary Tourism -- Weinangebot,...
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Der Tagungsband umfasst die im Rahmen der "Culinary and Wine Tourism Conference 2015" präsentierten Paper und Konzepte rund um das Thema Kulinarik- und Weintourismus. Die Konferenz wurde vom Institut für Tourismus-Management der FHWien der WKW in Zusammenarbeit mit der Deutschen Gesellschaft...
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Das essential beschreibt aus einer managementorientierten Perspektive das Innovationsgeschehen in der Sternegastronomie und erklärt die zugrundeliegenden Prozesse, den organisationalen Aufbau sowie die übergeordneten Strategien. Auf Basis einer Studie und zahlreicher Interviews mit...
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Gastronomie als alternative Kommunikationsform -- Theoretische Grundlegung -- Entwicklung eines Bezugsrahmens zur Analyse der Relevanz der Gastronomie als Instrument der Markenkommunikation -- Fallstudie: Ausgestaltung der Kommunikationsform Gastronomie am Beispiel der Marke Beck's -- Fazit und...
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This book will be a valuable source of information for those concerned with rural and farm tourism, sustainable tourism and the marketing of local gastronomy. It presents cases with an international and interdisciplinary approach in order to provide ideas for strategic perspectives in tourism...
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the help of a profound experimental design, the author detects strategies on how hotel companies should respond towards … negative online customer reviews in order to increase the observer’s purchase intention and the hotel company’s return on … complaint management. Contents Relevance of Responding to Negative Online Customer Reviews The Hotel Industry and its …
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