Showing 1 - 10 of 29
Many decision problems in Operations Research are defined on temporal networks, that is, workflows of time-consuming tasks whose processing order is constrained by precedence relations. For example, temporal networks are used to model projects, computer applications, digital circuits and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014552580
/ Motivation -- Layoutplanung / Innerbetriebliche Standortplanung -- Slicing Trees in der Layoutplanung -- Gemischt-ganzzahlige lineare Layoutplanungsmodelle -- Slicing Tree basiertes Tabu-Search-Verfahren -- Fix-and-Optimize Heuristik zur Layoutoptimierung -- Layoutplanung – Eine praktische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424960
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521061
Market Research: Overcoming Incomplete, Inconsistent, or Outdated Data -- Network Structures Follow Network Strategies -- Designing Connectivity-Driven Network and Hub Structures -- Designing Asset-Productive Networks -- Case Studies -- Planning and Controlling Networks: Networking Higher Math,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522872
durchgeführt hat. Professor Stefan Luppold verfügt über 25 Jahre internationale Praxis im Messe-, Kongress- und Eventmanagement … durchgeführt hat. Professor Stefan Luppold verfügt über 25 Jahre internationale Praxis im Messe-, Kongress- und Eventmanagement …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401006
Tourismus- und Eventbereich Verantwortliche für Kongress- und Tourismusmarketing; Entscheidungsträger auf dem Tagungsmarkt, in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401533
This volume includes the full proceedings from the 1999 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Coral Gables, Florida. The research and presentations contained in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behaviour,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402023
This volume includes the full proceedings from the 1998 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Norfolk, Virginia. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behaviour, entrepreneurial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402034
Wissenschaftliche Forschungsbeiträge -- Anbieterverlässlichkeit als Kriterium für Beschaffungsentscheidungen im Business-to-Business-Bereich -- Erfolgsfaktoren cross-funktionaler Zusammenarbeit in der Lieferantenauswahl -- Supply Chain Design unter Berücksichtigung ökologischer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017482
ScienceMarketing im Kongress- und Messewesen aktiv. Zudem ist er Dozent für Veranstaltungsmanagement an der TU Berlin und der Best …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017820