Showing 1 - 10 of 1,039
Introduction: The Knowledge Ladder 4.0 - Value Creation in the Digitally Enabled Economy -- Part I: Digitally Enabled Enrichment of Resources to Leverage Human Performance -- Part II: Collaboration and Networking -- Part III: Leading and Learning 4.0 -- Part IV: New Forms of Knowledge-intensive...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520565
Dieses Open Access-Buch gibt eine Einführung in die Grundlagen der digitalen Transformation. Es werden aktuelle technologische Trends sowie Auswirkungen auf den Wettbewerb und die Geschäftsmodellentwicklung erläutert. Außerdem werden anhand empirischer Umfragen sowie Fallstudien aus der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011872962
1. eBusiness Framework -- 2. eProducts & eServices -- 3. eProcurement -- 4. eMarketing -- 5. eContracting -- 6. eDistribution -- 7. ePayment 8. eCustomer Relationship Management -- 9. mBusiness -- 10. eSociety -- Glossar -- Fachbegriffe englisch/deutsch -- Literaturverzeichnis -- Index.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016035
Chapter 1: Anticipating Game Changer for "Enterprise 2020" in a Digitally-Intensive World -- Chapter 2: Digital Business Models: Review & Synthesis -- Chapter 3: VISOR: A Unified Framework for Business Modelling in the Evolving Digital Space -- Chapter 4: A View Through the VISOR Lens -- Chapter...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016146
Einführung -- Teil I: Elektronische Plattformen der Internet-Ökonomie.- Teil II: Prinzipien der Internet-Ökonomie -- Teil III: Wertschöpfung in der Internet-Ökonomie -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016804
Positioning in Online Social Networks Through QDQ Media: An Opportunity for Spanish SMES? -- Modeling the Influence of eWOM on Loyalty Behaviour in Social Network Sites -- Crowdsourcing as a Competitive Advantage for New Business Models -- Analyzing a Successful Incubator Business Model: The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016988
This research handbook provides a comprehensive, integrative, and authoritative resource on the main strategic management issues for companies within the e-business context. It covers an extensive set of topics, dealing with the major issues which articulate the e-business framework from a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017178
1. Elektronische Märkte -- 2. Angebot digitaler Güter -- 3. Angebot von Netzwerkgütern -- 4. Direkte Beziehungen zwischen Anbieter und Nachfrager -- 5. Indirekte Beziehungen zwischen Anbieter und Nachfrager -- 6. Konsum und Zahlungsbereitschaft -- Konsum und Preisbildung -- Gewinnermärkte --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019288
Dieses Buch beschreibt und systematisiert die Einsatzbereiche von Legal Tech, einschließlich künstlicher Intelligenz, erörtert die Auswirkungen auf Kanzleien und Rechtsabteilungen und zeigt die damit einhergehenden strategischen sowie rechtlichen Implikationen auf. Der Autor geht sowohl auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020628