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qualitativen Marktforschung -- Dialogorientierte qualitative Online-Forschung -- Online- versus mobile Umfragen -- Die Akzeptanz … von Location-based Services in der Marktforschung -- Biometrische Messung in der Produktmarktforschung -- Dem Publikum in …-Physiognomik bei der Auswahl von Werbegesichtern in der Marktforschung -- Mediaeffektivitätsanalysen -- Die Möglichkeiten der …
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This book examines consumer behavior using the “life course” paradigm, a multidisciplinary framework for studying people's lives, structural contexts, and social change. It contributes to marketing research by providing new insights into the study of consumer behavior and illustrating how to...
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traditions underlying the research, it then elaborates on research design, formulating research directions, research questions … alternative tools like projective techniques, autodriving and diaries. These include design of research setting (samples and … Market as Research Context -- 4. Research Design -- 5. Interview -- 6. Focus Group Interview -- 7. Ethnography -- 8 …
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-making, and uses this knowledge to make marketing more effective. The knowledge is applied in product design; enhancing promotions … and advertising, pricing, professional services, and store design; and improving the consumer experience as a whole. The …
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each chapter including: · an introduction to the method/methodology · a numerical example/application in marketing …
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This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
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This book is an easily accessible and comprehensive guide which helps make sound statistical decisions, perform analyses, and interpret the results quickly using Stata. It includes advanced coverage of ANOVA, factor, and cluster analyses in Stata, as well as essential regression and descriptive...
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In diesem Buch untersucht Urs Kind Geschäftsmodelle für die Produktion von Branded Entertainment Inhalten auf YouTube in Deutschland sowie die Faktoren, welche zu einer optimalen Akzeptanz durch die Nutzer führen. Im Bereich Medienökonomie wird ein vertikal intermediäres Mediennetzwerk zur...
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Panels ermöglichen eine realistische Selbsteinschätzung des Markterfolgs im Vergleich zum konkurrierenden Umfeld. Paneldaten spielen daher eine zunehmende Rolle als Basis für detaillierte Markt- und Produktanalysen. Die Autoren zeigen, wie Sie sich mithilfe methodischer Grundlagen schnell und...
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Konsumentenverhalten und Marktforschung an der Hochschule Fresenius Heidelberg und lehrt in den Fachbereichen Business Management …
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