Showing 1 - 10 of 2,204
Grundlagen der Markenführung -- Strategische Markenführung und Markenkommunikation im Internet -- Spezifische … Instrumente der Markenführung im Internet. …Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018452
Das Internet entwickelt sich immer stärker zum Leitmedium für die Unternehmens- und Markenkommunikation. Eine Vielzahl … „Brand Evolution“ präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015479
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
-- eCustomer Relationship Management -- mBusiness -- eSociety. …, ePayment sowie eCustomer Relationship Management. Neben Geschäftsmodellen resp. Business Webs werden digitale Beschaffungs- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014548
Branchenübergreifend ist zu beobachten, dass traditionell wirksame Marketingaktivitäten sich als zunehmend weniger effektiv bzw. effizient erweisen. Daher konzentrieren sich Anbieter im Rahmen eines systematischen Kundenbindungsmanagements darauf, ihre Stammkunden intensiver zu binden. Im eher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014612
. eDistribution -- 7. ePayment 8. eCustomer Relationship Management -- 9. mBusiness -- 10. eSociety -- Glossar -- Fachbegriffe …, ePayment sowie eCustomer Relationship Management. Neben Geschäftsmodellen resp. Business Webs werden digitale Beschaffungs- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016035
networks, mostly the Internet. It is the process of electronically buying and selling goods, services, and information. Certain … non-Internet trades. However, EC is not just about buying and selling; it also is about electronically communicating … the Internet of Things -- Chapter 7. Intelligent (Smart) E-Commerce -- Chapter 8. Social Commerce: Foundations, Social …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396634
Grundlagen -- Methodenexperiment zu Ideenwettbewerben im Internet -- Einfluss der Persönlichkeitsfaktoren auf …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516605
/Vertrieb, Management • Fach- und Führungskräfte in Start-ups, im stationären Handel, insbesondere (Lebensmittel-)Einzelhandel, Agenturen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017979
Introduction -- Fuzzy Set Theory -- Relational Databases and Fuzzy Classification -- Customer Relationship Management … effective and powerful customer relationship management (CRM). It shows the benefits of a fuzzy classification in contrast to …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018738