Showing 1 - 10 of 322
. Jahrhunderts -- KundInnen als DialogpartnerInnen -- Der Dialog als Begleiterscheinung des Medienwandels -- Lasswell-Formel 2 … die Stakeholder-Kommunikation des 21. Jahrhunderts • KundInnen als DialogpartnerInnen • Der Dialog als Begleiterscheinung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020937
This book reflects the author’s views on NGO development in China and includes recent papers, reviews, and policy …A Brief Analysis on “Social New Deal” and its Achieving Methods -- On China’s New System: Modern NGO System -- Brief … Wenzhou -- About “Social Management Innovation” -- Modernization of The State: Let NGO Be a Real Subject of Social Governance …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397788
about HRM practice by organizations in the development sector that are not found in NGO management books. Informed by the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398203
unterscheiden. Hierbei kann insbesondere der Typ einer „Transnational Non-Governmental Organization“ (T-NGO … NGOs · Organisationsstruktur und NGO-Performance Die Zielgruppen · Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre … mit den Schwerpunkten Organisationslehre, Internationales Management sowie Non-Profit- und NGO-Management · Fach- und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016533
Vorwort -- Teil I. Mission und Mandat: NGOs und Zivilgesellschaft -- Teil II. Professionell wie Wirtschaftsunternehmen – und doch ganz anders -- Teil III. Im Spannungsfeld von Kooperation und Konkurrenz: Positionierung in den Spender-„märkten“ -- Teil IV. Finanzielle Transparenz und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020000
Organisationen (NGO's). Es stellt die strategischen und organisatorischen Grundsatzfragen für ein effizientes und effektives … Datensicherheit, Controlling des Informationsmanagements bei NPO's und NGO's. Die Themen werden anhand klarer Vorgehensweisen und …'s und NGO's, an die Leiter von Mitglieder- resp. Trägergruppen sowie an Führungskräfte und Projektleiter des …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014127
Grundlagen -- Deskription von NGOs -- Ökonomische Erklärungsansätze zur Existenz von NGOs -- NGOs und Kapitalmarkt -- Die Relevanz des Kapitalmarkts für die Zielerreichung von NGOs -- Kapitalmarktbasierte Interventionsmöglichkeiten von NGOs -- Ein finanzintermediationstheoretischer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014520
This book provides essential insights into Chinese consumer behaviors in the growing and dynamic fashion market. With … increasing consumer purchasing power, readily accessible global brands, heavy application of digital technology and social media …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270838
refreshingly stimulating manner. In this book, he looks at the hyper connected and hyper segmented consumer of China, influence of … marketing consultancy and consumer insights and 15 years of first-hand experience in observing the Chinese consumers … into the Chinese Consumer Mind -- 8. Branding in China -- 9. The Changing Marketing Game -- 10. Looking Ahead. 11 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395904
Wolfgang Weitzl introduces a novel perspective for measuring consumer trust in eWOM by applying a rigid scale … research instruments. Most importantly, however, the research offers valuable insights into the nature and role of consumer … online marketing and consumer research, as well as communications Market and consumer researchers as well as consultants The …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396188