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Commodity markets present several challenges for quantitative modeling. These include high volatilities, small sample data sets, and physical, operational complexity. In addition, the set of traded products in commodity markets is more limited than in financial or equity markets, making value...
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. The empirical techniques utilized by the contributors include econometrics, mathematical programming, and index numbers …
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Preface -- Credibility Theory -- Credibilistic Programming -- Mathematical Programming -- Expected Value Model … of credibility theory, it provides a self-contained, comprehensive and up-to-date presentation of fuzzy programming …
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Kristina Yankova addresses the question of what role professional skepticism plays in the context of cognitive biases (the so-called information order effects) in auditor judgment. Professional skepticism is a fundamental concept in auditing. Despite its immense importance to audit practice and...
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This book presents an ethical framework which evaluates the legitimacy of the practice of ghostwriting. It explores the connection between personal authenticity and the use of ghostwriters in corporate, political, legal, higher education, and scientific contexts. It then examines the history of...
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to maximize the credibility and impact of the findings that result, this book presents a basic framework for thinking … knowledge of econometrics, this text is aimed at graduate students and early-career academic researchers as well as empirical …Introduction -- Chapter 1: Craftsmanship and Credibility in Economic Research -- Chapter 2: Systems -- Chapter 3: Scale …
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Einleitung: Von Mensch zu Mensch -- Seien Sie bereit – Reklamationen und Beschwerden lauern immer und überall -- Führen Sie das Gespräch professionell durch: Stellen Sie die (emotionale) Lösung in den Mittelpunkt -- Vergessen Sie die professionelle Nachbereitung nicht: Nach der Reklamation...
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Authentizität von Marken als Untersuchungsgegenstand -- Theoretischer Rahmen zur Konzeptualisierung von Marken-Authentizität und Entwicklung des empirischen Untersuchungsmodells -- Empirische Untersuchung zur wahrgenommenen Marken-Authentizität -- Implikationen für Forschung und Praxis.
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Sandro Abbate beschreibt die Positionierung, das Formulieren von Visionen und die Ausrichtung der Unternehmenskommunikation an eigenen Werten und veranschaulicht dies an diversen Beispielen. Die Entscheidung für ein Produkt oder eine Dienstleistung hängt heutzutage nicht mehr nur von Qualität...
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Glaubwürdigkeit im Rahmen der Marketingkommunikation und der Persuasionsforschung -- Instrumente und Formen der Marketingkommunikation -- Die Entwicklung der Persuasionswirkung im Zeitablauf -- Empirische Untersuchung -- Schlussbetrachtung.
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