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Dieses Buch gibt einen kompakten Überblick über alle digitalen Kommunikationsplattformen, die B2B-Unternehmen zielgerichtet für sich nutzen können, um Kunden auch in Zukunft auf sich aufmerksam zu machen, sie zu gewinnen und zu binden. Der Autor beschreibt, wie B2B-Unternehmen Content...
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Vom Smartphone zurück zum Moleskine -- Die 7 Ebenen der Achtsamkeit -- Von Selfie zu Self: Achtsamkeit im schnelllebigen Wandel -- Auf dem Weg zum authentischen Selbst -- Das AiA-Model für mehr Achtsamkeit im Alltag Mindfulness Update installiert -- Stimmen aus der Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018408
This book explores models and concepts of trust in a digitized world. Trust is a core concept that comes into play in multiple social and economic relations of our modern life. The book provides insights into the current state of research while presenting the viewpoints of a variety of...
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Vom „Altruismus“ über die „Filter Bubble“ bis hin zum „Whistleblowing“: Die Sprache der Informationsethik zeichnet sich durch unzählige Fachtermini und Anglizismen aus. Das vorliegende Nachschlagewerk eignet sich für den ersten schnellen Überblick. In 300 übersichtlichen...
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Das Buch stellt die Gefahr von Shitstorms dar, die schnell in Sozialen Medien aufziehen und Unternehmen schaden können. Die Sozialen Medien oder das Web 2.0 stellen eine besondere Herausforderung für das Marketing dar, da die Konsumentinnen und Konsumenten Rückmeldung zu den gekauften...
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Technologies develop rapidly and reach hurricane levels of velocity but quality E-Content and innovative applications lag behind. This book addresses the question how content industries change within a digital environment and what role information and communication technologies play in...
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Aims to highlight a selection of important research topics in the field of digital technology and management, illustrating the variety of aspects which have to be considered in the development and application of digital technologies. This book covers topics such as the design of the innovation...
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examines digital differences in the major world nations of China, India, the United States and Japan at the state and … Japan. Spatial patterns are revealed that indicate clusters of high and low technology use for various nations around the …
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Exploring the ambiguous relationship between fandom and consumer culture, this book provides a critical overview of fans, fan cultures and fan experiences in relation to the broader experience and transformation economy. Fans and Fan Cultures discusses key theoretical concepts concerning...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396453