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Over the last decades, technological progress has brought about a multitude of standardization problems. For instance … firms to influence consumers' expectations. Consisting of three models on various aspects of standardization and … problems such as 'Inter-Technology vs. Intra-Technology Competition' and 'Standardization of Nascent Technologies'. …
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and how different actors should get involved in it. The author uses actor-network theory to conduct two in-depth case …
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Der Wettbewerb zwischen Unternehmen verlagert sich hin zum Wettbewerb zwischen ganzen Wertschöpfungsketten. Hierdurch gewinnt neben der effizienten Zusammenarbeit der am Leistungsprozess beteiligten Unternehmen die Interaktion mit dem jeweils angrenzenden Wettbewerbsumfeld (Beschaffungsmärkte,...
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This new edition includes the latest advances and developments in computational probability involving A Probability Programming Language (APPL). The book examines and presents, in a systematic manner, computational probability methods that encompass data structures and algorithms. The developed...
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Background of Software and Business Process Modeling.- Framework for Usability Evaluation of Modeling Languages (FUEML).-Developing a Generic Metric For Measuring Model Complexity.- Comparing the Usability of Graphical Modeling Languages Using FUEML -- Using Structural Equation Modeling in...
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Few would doubt the potential of information technology to connect individuals, firms and organisations. Whether this will actually lead to the integration of markets and societies is a different issue. The articles collected in this book shed light on crucial considerations for the success of...
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1 Motive, Zielsetzung und Struktur -- 2 Kundenzufriedenheit — ein Wettbewerbsfaktor mit steigender Bedeutung im Zuge der Globalisierung der Automobilindustrie -- 2.1 Wettbewerbsfaktor Kundenzufriedenheit -- 2.2 Quantifizierung der Kundenzufriedenheit -- 2.3 Einflussfaktor Liefertreue -- 3 Die...
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Die wettbewerbsstrategische Bedeutung der Standardisierung technologischer Innovationen im Business …-to-Business-Bereich -- Rahmenbedingungen der Standardisierung technologischer Innovationen -- Standardisierung technologscher Innovationen in der ökonomischen …
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Die neuen Informationstechnologien ermöglichen Geschäftslösungen, die die Prozesse fundamental verändern: Unternehmen werden innerhalb des Verbundes Lieferant-Hersteller-Abnehmer in ihre wertschöpfenden Bestandteile zerlegt und in virtuellen Geschäftsgemeinschaften neu zusammengefügt....
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book applies the Nobel Prize awarded economic theory of Adverse Selection to analyze the topic theoretically …
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