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Effects of Health Communication and Pharmaceutical Advertising -- Taking Matters Global: The (Im)Possibilities of Cross …-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self …-Empowerment -- Consumer Responses to Different Advertising Styles -- Advertising’s Contribution to Consumer Self-Empowerment. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
Wissenschaftslehre -- Kognitionstheorien -- Entwicklungs- und Persönlichkeitspsychologie -- Von der Wahrnehmung über … Kognitionstheorien Entwicklungs- und Persönlichkeitspsychologie Von der Wahrnehmung über das Lernen zum Gedächtnis Motivations- und …
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Gerhard Raab, Alexander und Fritz Unger geben einen umfassenden Überblick über die Kernfragen der Marktpsychologie. Jedes Kapitel stellt eine Theorie vor, die dann anhand typischer Problemfelder aus dem Marktgeschehen illustriert wird. Die Anwendungsbeispiele stammen überwiegend aus dem...
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Marius Wittke stellt fest, dass kognitive Verzerrungen fehlerhafte Projektentscheidungen verursachen können. Dadurch ergeben sich Realoptionswertminderungen, die eine Überbewertung von Handlungsflexibilitäten nach der klassischen Realoptionsbewertung zur Folge haben. Es gelingt dem Autor, den...
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This book analyzes the emerging concept of diversity intelligence, which values the differences in employees without attempting to make everyone alike. Organization leaders need diversity intelligence to better interact with the changing demographics in America and the global economy, by...
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Mitarbeiterkreativität als Herausforderung für die Markenführung -- Marken- und kreativitätstheoretische Grundlagen -- Empirische Erhebung der Mitarbeiterkreativität und ihrer Einflussfaktoren im Arbeitsumfeld -- Zusammenfassung und Ausblick.
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dieses Phänomens ein theoretisches Modell mit dem Ziel, die Wahrnehmung und das Verhalten von Konsumenten zu verstehen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015398
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This book explores the perilous situation that faced the Detroit Institute of Arts during the city's bankruptcy, when … Arts became the fifth largest art museum in America, from its founding as a private non-profit corporation in 1885 to its …1. The Detroit Museum of Art -- 2. The Detroit Institute of Arts, the Founders Society, and the City -- 3. Building …
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This book offers an overview of how to manage private art collections, providing essential insights on art wealth management, art investment, art governance, and succession planning for art assets. It offers practical recommendations on sound art collection governance, but also examines the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398109