Showing 1 - 10 of 387
perception and thereby also the perceived product quality. The results of her studies not only show that this influence is … findings she then develops recommendations for product design and communication. Contents Quality perception and possible …Quality perception and possible influences -- Sensory marketing and the five senses -- Possibilities for unconscious …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396219
Definition of Third-Party Product Reviews (TPPRs) -- Theories Explaining TPPR Effects on Consumer Behaviour -- Perceived Quality Research -- Customer Value -- Empirical Approach and Conceptual Models -- Rasch Modelling and Scale Development -- TPPR and the Product Choice Progress -- TPPR,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016492
Kundenbefragung bei einer Filialbuchhandlung. Er entwickelt ein Modell, um Zusammenhänge und Einflüsse in Bezug auf die Wahrnehmung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014476
are used to develop theories on quality uncertainty and perception. Quality perception is identified as a … perception. A few worksheets are provided for applying these theories to improve business performance …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522714
Die subjektive Wahrnehmung der Qualität von Produkten bei Kaufentscheidungen nimmt eine besondere Bedeutung ein. Bisher …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016167
Repertory-Grid zur Wettbewerbs-Image-Strukturanalyse -- Deskriptive Vergleiche zwischen Gamer und Gambler -- Spontane Produktzuordnungen zu Online-Gaming- und Online-Gambling-Produkten -- Spezifische Eigenschaftsassoziationen mit Spielekategorien aus dem Online-Gaming und Online-Gambling --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018654
Effects of Health Communication and Pharmaceutical Advertising -- Taking Matters Global: The (Im)Possibilities of Cross-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self-Empowerment -- Consumer Responses to Different Advertising...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
’s price-level perception and quality perception. Furthermore, this thesis shows that the unit price availability and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019955
Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516880
Ganzheitliche Sinnesansprache als Herausforderung für die Markenführung -- Theoretische Grundlagen und Entwicklung des Bezugsrahmens -- Empirische Untersuchung der sensualen Wahrnehmungs- und Wirkungsweise im Automobil-Brand Land Porsche -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516953