Showing 1 - 10 of 464
Zielsetzungen der Markenstärkemessung -- Grundlagen der Markenbewertung in Konsumgütermärkten -- Konzeptualisierung und Operationalisierung der Markenstarke -- Empirische Ergebnisse der Markenstärkemessung -- Implikationen für das Markenmanagement -- Zusammenfassung und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516592
two volumes explore the landscape of craft beer opportunities in non-traditional settings, and recognize the potential for … within a larger context of international beverage tourism. It outlines the current practice and research scope of craft beer …1) Introduction -- 2.The Impact and Implications of Craft Beer Research: An Interdisciplinary Literature Review -- 3 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397985
brewery, henceforth craft brewery, are terms referred to a new kind of production in the brewing industry contraposed to the … mass production of beer, which has started and diffused in almost all industrialized countries in the last decades. This … brewery, henceforth craft brewery, are terms referred to a new kind of production in the brewing industry contraposed to the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398081
The production of beer today occurs within a bifurcated industrial structure. There exists a small number of large … producing a diverse range of beers sold under unique brands. Brewing, Beer and Pubs addresses a range of contemporary issues and … countries and disciplines. This book includes the marketing and globalization of the brewing industry, beer excise duties and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396675
1. Introduction -- 2. Brewing Green: Sustainability in the Craft Beer Movement -- 3. Craft Beer Enthusiasts' Support … for Neolocalism and Environmental Causes -- 4. Pure Michigan Beer? Tourism, Craft Breweries, and Sustainability -- 5 …. Representing Rurality: Cider Mills and Agritourism -- 6. Developing Social Capital in Craft Beer Tourism Markets -- 7. New Jersey …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018012
Dynamik im Marketingumfeld -- Dynamik bei den Kunden -- Dynamik bei den Konkurrenten -- Dynamik bei den Kanälen -- Dynamik in den „Knuten“ -- Dynamik in der Marketingstrategie als Antwort -- Dynamik in den Grundlagen -- Dynamik in den Marketinginstrumenten -- Dynamik im Marketing-Mix --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517000
vDie Einführung neuer Produkte am Markt ist von zentraler Bedeutung für die Wettbewerbsfähigkeit eines Unternehmens. Dabei sind in den letzten Jahren insbesondere Marketingmaßnahmen in der Phase vor der physischen Markteinführung in den Blickpunkt des Interesses gerückt. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517424
Gastronomie als alternative Kommunikationsform -- Theoretische Grundlegung -- Entwicklung eines Bezugsrahmens zur Analyse der Relevanz der Gastronomie als Instrument der Markenkommunikation -- Fallstudie: Ausgestaltung der Kommunikationsform Gastronomie am Beispiel der Marke Beck's -- Fazit und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014895
Authentizität von Marken als Untersuchungsgegenstand -- Theoretischer Rahmen zur Konzeptualisierung von Marken-Authentizität und Entwicklung des empirischen Untersuchungsmodells -- Empirische Untersuchung zur wahrgenommenen Marken-Authentizität -- Implikationen für Forschung und Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015797
2016) in Ljubljana, Slovenia, in June 2016. The focus theme for BPMDS 2016 papers was ”Business Processes in a Connected …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397870