Showing 1 - 10 of 674
This book provides rare insights into the difficult and complex dialogues between stakeholders within and outside the music industries in a time of transition. It builds on a series of recorded meetings in which key stakeholders discuss and assess options and considerations for the music...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396893
This volume presents the proceedings of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions. The 2017 NB&PL marketing conference offers a unique academic forum where researchers present and discuss...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398339
This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020144
This volume presents the proceedings of the 2016 International Conference on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL Marketing) in a collection of thought-provoking, in-depth and highly relevant contributions. The 2016 NB&PL Marketing provided a unique academic forum to present and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020362
Musikrezeption -- Der Musiker im Spannungsfeld zwischen Begabungsideal, Berufsbild und Berufspraxis im digitalen Zeitalter -- Lebensstil und Musikgeschmack -- Musikrezeption aus der Sicht der Musikwirkungsforschung -- Live-Veranstaltungen von populärer Musik und ihre Rezeption -- Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014747
Gang der Untersuchung und methodische Grundlagen -- Charakterisierung des Untersuchungsgegenstands -- New Public Management im Kontext der Reformen des öffentlichen Sektors -- Entwicklung der Thesen -- Empirische Untersuchung -- Unabhängige Variable Externes Rechnungswesen -- Unabhängige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425110
Zentrale Besonderheiten von PWYW Angeboten im Internet -- Entwicklung eines Modells zur Analyse der freiwilligen Zahlungsbereitschaft -- Einfluss externer und individueller Charakteristika auf die Zahlungsbereitschaft.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018366
The Greek economic crisis has imperilled the stability of the eurozone, generating much global anxiety. Policymakers, analysts, and the media have daily debated the course of the Greek economy, prescribing ways to move forward. This collection of essays progressively moves from an analysis of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016645
Grundlagen der Wirkungen von realen und medialen Produkterfahrungen -- Theoretische Grundlagen Teil 1: Einfluss von realen und medialen Faktoren auf die Kaufentscheidungen -- Empirischer Teil 1: Empirische Studie zu den Einflussfaktoren auf das Kaufverhalten -- Theoretische Grundlagen Teil 2:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425114
In this book, the authors describe how Mind Genomics works - a revolutionary marketing method that combines the three sciences of Mathematics, Psychology, and Economics - in a masterful way. Mind Genomics helps the seller of products and services to know what people are thinking about them...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398177