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Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
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Einführung in die Problemstellung des Aufbaus und Erhalts von starken Markenbeziehungen -- Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen von Markenbeziehungen und Markenliebesbeziehungen -- Menschliche Werte als motivationale Grundlage unterschiedlicher Markenliebesbeziehungen -- Ableitung einer...
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Der stationäre Einzelhandel steckt in Zeiten extremer Wettbewerbsverschärfung in einer tiefen Krise. Eine Profilierung über die Elemente Sortiment und Preis gestaltet sich als schwierig und die Möglichkeiten des Visual Merchandising sind nahezu ausgeschöpft. Die multimodale...
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The micro-economic behaviour typical of humans is also found in other animals, suggesting that some basic biological features underpin the behaviour of many species, and that there are some problems with traditional micro-economic theory
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This book brings together experts from four continents (Asia, North America, Europe, Africa) and from varied disciplines to discuss a spectrum of problems created by globalization, such as the economic and financial, environmental, legal, cultural, socio-economic and social media impacts. The...
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. Identification of High-Frequency Herding Behavior in the Chinese Stock Market: An Agent-Based Approach -- 13. A Data Analysis Study …
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‘This is an ideal text for students and executives seeking an overview of existing leadership research and […] insight into leadership practices in modern contemporary organisations.’ -Denis Harrington, Head of Graduate Business, Waterford Institute of Technology, Ireland ‘This work...
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This study investigates the complex link between natural disasters, individual behaviour - in the form of an individual’s risk-taking propensity and level of trust - and the demand for microinsurance. Developing countries are particularly vulnerable to the impacts of natural hazards and...
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Economics has paid little attention to the psychology of economic behaviour, leading to somewhat simplistic assumptions about human nature. The psychological aspects have typically been reduced to standard utility theory, based on a narrow conception of rationality and self-interest...
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Stefan Ivens beschäftigt sich mit grundlegenden Fragestellungen, die sich aus der Nutzung von sozialen Medien für Stakeholdergruppen wie Kunden, Mitarbeiter und Bewerber ergeben. Er analysiert Auswirkungen von Mitarbeiterverhaltensweisen in der digitalen Welt auf die Unternehmensreputation....
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