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. Entering this century, China, the Philippines, and Vietnam in East Asia have been rapidly expanding their ICT-BPO (Business …
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The role of franchising on industry evolution is explored in this book both in terms of the emergence of franchising and its impact on industry structure. Examining literature and statistical information the first section provides an overview of franchising. The Role of Franchising on Industry...
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Zusammenfassung -- Ausganglage unternehmerischer Führung -- Rolle der Strategie in der unternehmerischen Führung -- Entwicklung von Geschäftsfeldstrategien -- Entwicklung der Konzernstrategie -- Der Weg zu wirkungsvoller strategischer Führung.
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, inclusive and sustainable agribusiness sector for Africa’s food security and structural transformation. From the impact of …
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Cluster in China; Ke Ding -- 3. The Agriculture, Food, and Tourism Industry Cluster in the Republic of Korea; Youkyung Lee …
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This book provides an introduction to operational research methods and their application in the agrifood and environmental sectors. It explains the need for multicriteria decision analysis and teaches users how to use recent advances in multicriteria and clustering classification techniques in...
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Das vorliegende Buch erläutert die Bedeutung des CSR-Ansatzes als Differenzierungskriterium im Wettbewerb für die Lebensmittelwirtschaft. Versierte Fachautoren legen dar, wie Nachhaltigkeit in der Unternehmensstrategie verankert werden kann und Erfolgspotentiale in der Food Value Chain gehoben...
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PART I: Background and Concept -- 1. Innovative Environmental Management Tools For the Agri-Food Chain -- PART II: Integrated Management Systems (IMS) -- 2. The Integration of Quality Management and Environmental Management Systems -- 3. A Model of Integrated Management System for Agri-Food...
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Malaysia -- Chapter 7. An Innovative Marketing Model for Fresh Produce in China: Farmer-Supermarket Direct-Purchase -- Chapter … in China, which is also witnessing an exponential growth as part of the “third wave” of supermarket diffusion. The book …
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1 Einleitung -- 1.1 Problemstellung -- 1.2 Zielsetzung und Abgrenzung der Forschungsgegenstandes -- 1.3 Vorgehensweise -- 2 Digitale Marktplätze in der Literatur -- 2.1 Ausgewählte allgemeine Arbeiten zu Marktmittlern -- 2.2 Nicht-empirische Arbeiten zu digitalen Marktplätzen -- 2.3...
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