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vDie Einführung neuer Produkte am Markt ist von zentraler Bedeutung für die Wettbewerbsfähigkeit eines Unternehmens. Dabei sind in den letzten Jahren insbesondere Marketingmaßnahmen in der Phase vor der physischen Markteinführung in den Blickpunkt des Interesses gerückt. Die...
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, information systems, technology and innovation management, and industrial engineering with a focus on new product development … the Chair of Marketing and Innovation Management at the Brandenburg University of Technology Cottbus-Senftenberg with Univ …
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gegenüber dem Kauf von Produktinnovationen analysiert, werden Implikationen für das Marketing produzierender Unternehmen gegeben … Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und Markenführung Fach- und Führungskräfte im Markenmanagement, insbesondere in der …
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and technology marketing at the Technische Universität München. …
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Waldschmidt wurde von Prof. Dr. Volker Trommsdorff am Fachgebiet Marketing an der Technischen Universität Berlin promoviert. Sie …
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This volume explores the essence of the fashion evolution has been constant innovation, which is the utilization of new ideas to produce new products, processes, services or business practices. As an initial attempt to understand innovation in fashion, this volume focuses on product innovations,...
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Marketing Fach- und Führungskräfte in Marketing, Produktentwicklung und Innovationsmanagement Die Autorin Ines Reiferscheid … -- Empirische Studie zur Macht von F&E gegenüber Marketing -- Theoretische Studie zur Macht von Kunden- gegenüber … Zusammenarbeit von F&E und Marketing sowie eine theoretische Studie zur Zusammenarbeit von Anbieter- und Kundenunternehmen …
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leveraging innovation, technology, product development and marketing for older consumers and employees. Key lessons are drawn …
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studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in …-life marketing examples, this book offers unique benefits to marketing students and educators across the world. A must-have for every … marketing course module …
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing … fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, it addressed diverse …
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