Showing 1 - 10 of 436
Despite the huge expansion in consumer credit in the last 25 years there are very few texts describing the operation of … consumer credit markets. Consumer Credit Fundamentals is the first book to provide a broad cross-disciplinary introduction to … the subject. It covers the history of credit, the types of consumer credit available, how credit is granted and managed …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054008
Despite the huge expansion in consumer credit in the last 25 years there are very few texts describing the operation of … consumer credit markets. Consumer Credit Fundamentals is the first book to provide a broad cross-disciplinary introduction to … the subject. It covers the history of credit, the types of consumer credit available, how credit is granted and managed …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106173
, studies household and consumer use of credit instruments. It shows how individual consumers and households utilize various … credit alternatives in managing their consumption and savings and suggests areas for future research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054218
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521222
Financial Literacy und Debt Literacy -- Messinstrument zur Erfassung des Kreditwissens -- Kreditwissensnorm und … unter dem Begriff Debt Literacy subsumiert. Die Autorin erstellt ein Konzept für Debt Literacy, das auf Ergebnissen von … Fähigkeiten von Debt Literacy erfasst werden. Der Inhalt Financial Literacy und Debt Literacy Messinstrument zur Erfassung des …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019942
Verhaltenswissenschaftliche Preisforschung -- Wirkung von Kundenzufriedenheit und Kundenbegeisterung auf das Kundenpreisverhalten -- Theorie kognitiver Dissonanz, Equity Theorie und Theorie des wahrgenommenen Risikos.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017678
The Reason to Believe -- Der Weg zur Einfachheit -- Der Weg zur Emotion und zum Erlebnis -- Überzeugungstaktiken …, konkreten Anleitungen und einer Toolbox für die Umsetzung. The Reason to Believe Der Weg zur Einfachheit Der Weg zur Emotion und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017819
Bereich nachhaltiges Konsumentenverhalten und digitales (Fashion-)Retailing. Sie publiziert beispielsweise zu Guerilla …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018672
Konsumentenverhalten CMOs, Marketingleiter und Brandmanager Der Autor Dr. Jochen Kühn promovierte bei Prof. Dr. Tobias Langner am Lehrstuhl …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019877
Der Einfluss von Emotionen auf die Markenproduktentscheidung als Herausforderung an die Kaufverhaltenstheorie -- Markenproduktentscheidungen und Emotionen als Analyseobjekte -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen zum Einfluss von Emotionen auf Markenproduktentscheidungen -- Methodische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516491