Showing 1 - 10 of 610
This handbook provides a comprehensive and unparalleled reference point for studying continuous business transformation. Asserting that change will be the new normal and highlighting the fact that business transformation can never be complete, this important resource is a tool for coping with...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396460
Grundlagen des Service Value -- Messung des Service Value -- Management des Service Value -- Service Value bei Produkt-Service-Bündeln -- Interner Service Value -- Branchenspezifische Besonderheiten des Service Value.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019261
Einführung -- Leistungsverbesserung ist schwierig doch unumgänglich -- Leistung auf fünf Ebenen unter Beweis -- Werte und Normen für eine leistungsstarke Kommunalverwaltung -- Merkmale leistungsfähiger Kommunen -- Schlüssel für erfolgreiches Verändern.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014660
Die 5. Auflage präsentiert neue Trends wie Möglichkeiten der Kundenbearbeitung durch Web 2.0-Technologien oder den effizienten Einsatz von Vertriebsressourcen im Sinne einer Sales Force Excellence. Der CRM-Ansatz wird um die Thematik einer systematischen Neukundengewinnung ergänzt....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014282798
Theoretische Grundlagen: Einleitung -- Wissen und Wissensmanagement -- Kundenbeziehungen und Wissen -- Change Management -- Konfigurationsprobleme und wissensbasierte Systeme -- Fallstudien: Fallstudie 1: Schlanke und sichere Prozesse -- Fallstudie 2: Erhöhung der Kundenbindung -- Fallstudie 3:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015938
Warum wir ein neues Verständnis von Geschäftsprozessen brauchen -- Warum wir ein neues Verständnis von Geschäftsmodellen brauchen -- Wie Sie eine brauchbare Basis für künftige Geschäftsmodelle schaffen -- Wie Sie Bausteine Ihres Geschäftsmodells und Digitale Elemente zur Digitalen Matrix...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019244
This book proposes that organizational policies are what ensure the institutionalization and sustainability of futures thinking in organizations. It presents several case studies from corporations and other institutions that describe effective use of foresight methods and internal policies to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396085
Savvy companies recognize the value of a strong community. Think of Nike and its community of runners, Nike+, and you’ll quickly understand that creating and fostering an online community around a product or brand is a powerful way to boost marketing efforts, gain valuable insight into...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627203
This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
In order to be developed, inter-organizational relationships, as well as organizational cultures, rely on communication, learning, trust, commitment, and shared meanings and symbols. This book discusses the emergence and development of an inter-organizational culture, in which meanings, beliefs,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396098