Showing 1 - 10 of 2,882
als prädestiniert für einen frühzeitigen Markteintritt und damit für den besonderen Erfolg des Innovators. Eine große …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516858
der Fakultät Gesundheitsmanagement der Hochschule Neu-Ulm und Market Access Director DACH bei Baxter Deutschland GmbH …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019048
Over the last decades, technological progress has brought about a multitude of standardization problems. For instance, compatibility standards ensure the interoperability of goods, which is of decisive importance when users face positive externalities in consumption. Consumers' expectations are...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520491
Despite the fact that experts acknowledge the importance of the emerging markets, there is a dearth of real case studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in providing a framework for instructors and researchers...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523006
Die frühen Phasen der Produktentwicklung umfassen alle Aktivitäten vor Beginn der eigentlichen Entwicklung, z. B …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517437
Business Angel-Netzwerke (BAN) sind öffentliche oder private Organisationen, die einen Kommunikationskanal zwischen Business Angels und jungen Unternehmen herstellen sollen. Bisher ist nur wenig über die Organisation und den Erfolg von BAN bekannt. Robert Redweik erarbeitet auf Basis der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016665
Nichtlineare Preissetzung -- Preissetzung auf zweiseitigen Märkten -- Untersuchungsansatz für ein Entscheidungsunterstützungssystem zur Preisoptimierung auf zweiseitigen Messe-Märkten -- Modelle zur Preisoptimierung für eine Messeveranstaltung -- Messung der Zahlungsbereitschaften von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520842
Alexander Sänn presents a functional method based on lead user method, preference measurement, and recommendations using collaborative filtering. The introduced method in this book stimulates input from internal and external sources, predicts basic customers’ acceptance, and evaluates this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397476