Showing 1 - 10 of 54
In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media …-blogs; public opinions of social media and the transformation of traditional media. It also summarizes the development of the new-media … industry, including digital TV, mobile games, the online video industry, IPTV, new-media advertising and mobile news …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397789
This volume provides rich insight into the nature and practice of media management. Contributions assess the degree to … which management of media firms requires a unique set of skills, highlighting similarities and differences of media firms … limitations of research on media management theory is evaluated, both drawing on management theory and examining insights from …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397926
Start-ups und Existenzgründungen sind keine Miniaturausgaben großer Konzerne - ihre Entwicklung unterliegt eigenen Logiken. Dieser Praxisratgeber zeigt, wie effektive Kommunikation den Unternehmensaufbau und das Wachstum erfolgreich begleitet: Gründer und Entrepreneure erfahren, wie sie ihre...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401478
Der Wertschöpfungsbeitrag von Corporate Publishing -- Kundenbindung und Kundenloyalität -- Freie Berufe und Kundenloyalität -- Unternehmenskommunikation -- Gestaltung und Wirkung von Corporate Publishing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016615
Convergence has gained an enormous amount of attention in media studies within the last several years. It is used to … operate and consumers perceive and process media content. These transformations have not only led business practices to change …. This book’s main purpose is to shed some light on crucial phenomena of media and convergence management, while also …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016711
Darlegung des Reputationskonstrukts aus neo-institutionalistischer Perspektive -- Entwicklung eines dynamischen Reputationsverständnisses -- Rolle der Medien innerhalb der Reputationskonstitution -- M&A in der Wirtschaftsberichterstattung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017107
Grundlagen zu Marken und zur Markenführung mit und von Medien -- Ausgewählte Aspekte der Markenführung mit Medien -- Ausgewählte Aspekte der Markenführung von Medienmarken -- Besondere Herausforderungen, Chancen und Geschäftsmodelle in und mit neuen Medien -- Juristische Positionen zu und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017747
works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017976
Advertising in Online and Social Media -- Advertising Strategies for Print, TV, and Radio -- Mixing Advertising and … challenges regarding ad content and execution, media placement, as well as online and social media. Distinguishing between … countries from Europe, North-America, Asia, and Australia. Contents Advertising in Online and Social Media Advertising …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018002
Geschichte, Organisation und Reglement der Formel 1 -- Entwicklung der Formel-1-Übertragungen im Fernsehen -- Die Formel 1 als lukrativer Werbe- und Imageträger -- Der Inszenierungscharakter der Formel 1 -- Detail-Analysen der Einschaltquoten -- Bildliche und verbale Präsentation der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019094