Showing 1 - 10 of 1,845
Zielgruppen • Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Internationales Management • Fach- und … Strategisches Management von Prof. Dr. Michael-Jörg Oesterle am Betriebswirtschaftlichen Institut der Universität Stuttgart. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019640
local markets and societies, this book examines leadership styles for conflict management, as well as strategies adopted by … knowledge development, and environmental management in the supply chain … -- Cultural Distance, Host Regulatory Quality, and Location Choice: A Hierarchical Analysis of Chinese Multinationals -- China as …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396701
useful resource for students in graduate-level courses in international management. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403355
Changing Competitive Landscape -- Business Model Innovation - Some Key Success Factors at Bosch -- Environmental Management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398239
Dr. Hans Jürgen Etterich legt seit Jahren seinen Schwerpunkt auf das Gebiet des Management Audits und der Bewertung von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016911
overcoming the 10 ‘innovation killers’ within your company.” --Dennis McCafferty “CIO Insight”, 1/23/2013 (www.cioinsight.com/it-management …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018106
Strategische Herausforderungen für Führungskräfte -- Schach als Modell für komplexe dynamische Systeme -- Was Schachmeister und erfolgreiche Führungskräfte verbindet -- Die sieben Erfolgsprinzipien -- Wie Sie die sieben Erfolgsprinzipien für Ihr eigenes und für gemeinsames Handeln nutzen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018900
Reputation und die des Unternehmens zu optimieren Dozierende und Studierende von Studiengängen mit den Schwerpunkten Management … Nachhaltiges Management und Program Director für Kommunikationsmanagement, E-Business & Social Media Management an der SRH …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020253
werden müssen, um ein effektives und zeitgemäßes Management gewährleisten zu können, ist trotz zahlreicher Veröffentlichungen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014717
Realizing synergies across different businesses is a mulitbusiness firm’s generic strategic challenge. Eva Bilhuber Galli investigates the role of social capital in cross-business collaboration and how to build it effectively with leadership development practices. Studying a case of a large...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015230