Showing 1 - 10 of 303
This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the communication of such institutes by using the example of the Berlin-Brandenburg Academy of Sciences and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819098
Stefan Ivens beschäftigt sich mit grundlegenden Fragestellungen, die sich aus der Nutzung von sozialen Medien für Stakeholdergruppen wie Kunden, Mitarbeiter und Bewerber ergeben. Er analysiert Auswirkungen von Mitarbeiterverhaltensweisen in der digitalen Welt auf die Unternehmensreputation....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401630
-connect“ hilft er mittelständischen Unternehmen in der aktiven Personalbeschaffung sowie bei der Positionierung in Businessnetzwerken …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019656
Recruiting-Erfolg mit XING und LinkedIn -- Branding und Recruiting auf Facebook -- Arbeitgeberbewertungsportale -- Crossmediale Verknüpfung für mehr Erfolg im Social Media Recruiting -- Rechtliche Anforderungen im Umgang mit Social Media -- YouTube, Twitter, Google+ & Co -- Weitere soziale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017037
Trends im Recruiting -- Zünden Sie mit XING Ihren Recruiting-Turbo! -- Erschließen Sie mit LinkedIn den international orientierten Talentpool -- Warum Branding und Recruiting auf Facebook? -- Karriereblogs -- Arbeitgeberbewertungsportale: Die neue Macht der Bewerber -- Cross-mediale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018160
Social media and ecommerce has an enormous impact in today's wine industry, particularly among the Internet-savvy millennial generation. This book analyzes new communication platforms used in digital wine marketing, allowing students and researchers to understand how both producers and consumers...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012615671
1. Global Value Chains and International Business Research: Perspectives from Switzerland; Sarbani Bublu Thakur-Weigold -- 2. Social Commerce Optimization: An Integrated Framework for Consumer Behavior in Social Media; Saidat A. Sanni, Brian Leemoon, Anshu Saxena Arora, and Jennifer J. Edmonds --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256191
Exploring the new era of political advertising beyond television and print, this book focuses on the mediums of the new millennia that are transforming campaigning and communications in political systems around the world. The author illustrates how the use of social, digital and mobile...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395824
This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. It specifically relates to the increasing power of consumers in the (digital) marketing process and discusses the challenges this may bring...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395869
This timely edited collection offers a multidisciplinary perspective on social commerce, a phenomenon that has gained increasing interest over the last 8 years. Investigating how social media can be used to generate value for brands beyond customer relationship purposes, the skilled authors...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396166