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Die Basisstrategie der Marktsegmentierung stellt eines der in der wissenschaftlichen Literatur am häufigsten …
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Die Marktsegmentierung ist eines der meist diskutierten Themen im Marketing. Eine kaum genutzte Datengrundlage stellt …Marktsegmentierung -- Inhaltsbasierte Auswertung digitaler Bilder -- Grundlagen und Konzept einer … Lebensstilsegmentierung wurde mittels zweier empirischer Untersuchungen validiert. Der Inhalt Marktsegmentierung Inhaltsbasierte Auswertung …
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aus verschiedenen Branchen Die Zielgruppen Fach- und Führungskräfte im Bereich Marketing und Customer Relationship … Management Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftlehre mit den Schwerpunkten Vertrieb und Marketing Die Herausgeberin … Frau Professor Dr. Marion Halfmann lehrt und forscht im Gebiet Marketing seit September 2012 an der Hochschule Rhein …
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social marketing program design. It presents a variety of theoretical segmentation approaches alongside case studies of their … application in various social marketing contexts. Each case study highlights not only the method used, but also the corresponding … targeting decisions and social marketing mix application. The book extends the use of segmentation in social marketing, which …
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leveraging innovation, technology, product development and marketing for older consumers and employees. Key lessons are drawn …
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This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously … the authors in both Europe and North America. It has never been easier to produce great marketing content and sales … collateral. And yet, 90% of the content that marketing produces is NEVER used by sales. Why not? Because it’s not relevant to the …
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This volume explores the essence of the fashion evolution has been constant innovation, which is the utilization of new ideas to produce new products, processes, services or business practices. As an initial attempt to understand innovation in fashion, this volume focuses on product innovations,...
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to such a failure is the breakdown of interaction between marketing and engineering. This book is predicated on the …
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studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in …-life marketing examples, this book offers unique benefits to marketing students and educators across the world. A must-have for every … marketing course module …
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Waldschmidt wurde von Prof. Dr. Volker Trommsdorff am Fachgebiet Marketing an der Technischen Universität Berlin promoviert. Sie …
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