Showing 1 - 10 of 577
Zielgruppen Mitarbeiter und Projektleiter aus Marketing und Unternehmenskommunikation, Produktmanager und Bereichsleiter, Werbe …- und PR-Fachleute. Der Autor Hendrik Wolber ist Marketing- und Kommunikationsexperte sowie Vorstandsmitglied der sxces …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016032
, and a road map for success. Advanced Social Media Marketing: How to Lead, Launch, and Manage a Successful Social Media … program. Advanced Social Media Marketing: How to Lead, Launch, and Manage a Successful Social Media Program is for the manager …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018111
This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks … MBA and executive MBA programs) Supplementary text in marketing, management or Information Systems disciplines Training … courses in industry Support resources for researchers and practitioners in the fields of marketing, management, and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396235
business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach, embracing IT, marketing, HR and many other … social media, internal and external communication, viral marketing campaigns, social CRM, employer branding, e …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396236
This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing … for users and businesses, and the evolution of the marketing mind-set to adapt the Social Web. On this basis, the book …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396282
This book provides practical know-how on understanding, implementing, and managing main stream social media tools (e.g., blogs and micro-blogs, social network sites, and content communities) from a public sector perspective. Through social media, government organizations can inform citizens,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396569
Dieses Buch zeigt, wie PR-Schaffende erfolgreich mit Bloggern und anderen einflussreichen Akteuren des Social Webs interagieren können. Die Autoren bieten in diesem Quick Guide einen schnellen und direkt anwendbaren Zugang zu den neuen Kommunikationsregeln im Internet, konkrete...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401479
Unternehmen in Sachen Social Media und Digital Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401809
Preface -- Part I: Introduction -- Part II: Management with Social Media -- Part III: New Value Chain with Social Media -- Part IV: Forms and Content of Social Media -- Part V: Social Media: Impact and Users -- VI Conclusion
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014552596
Stand der Organisationsforschung unter besonderer Berücksichtigung der computer­vermittelten Kommunikation -- Strukturationstheorie als metatheoretischer Rahmen -- Unterschiedlicher Facetten computer­vermittelter Kommunikation -- Verknüpfung der theoretisch entwickelten Konzepte mit den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015894